• Jah ik heb nogal achterlijke docenten, ten eerste zijn ze allebei real duisters en hebben ze grappige accenten, maar back to the point, dat wijf heet Zaubitzer en is gwn zo vaag, ik had zo'n Tutu rokje aan en ze zei echt zo ah dat is zo mooi daar wil ik wel een foto van =.=', en dan zegt ze zo jah ik ben vroeger Gothic geweest en punker omG, dus die meester overhoort mij en mijn vriendin dus er kwam de vraag. GehÖrst du bei einer bestimmte gruppe, dus dan moest je antwoorden, dus zo'n Jongen Arjan zei zo jah Linda is Emo, hoor die meester Emoe, dat is toch een vogel, OMG ik lag helemaal plat van die mogool.


    Ice-cream Rockt more than you x3

    vage luitjes xD

    hahahaha xD emoe, dat is toch een vogel xD die ga ik zo tegen mensjes in mijn klas gebruiken xD hihihi, die zeggen dat altijd, jij bent toch : éeemooo of éeemoe ofzo?? -_-"


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Muhaha xD
    Die klinken idd nogal vaag! Maar ook weer leuk, zo idiote docenten hebben ^^ Ik heb allemaal zo van die droge kerels :| Echt zot saai.
    Klinkt vrolijk daar bij jou! :P
    <3


    I ain't good lookin', but I'm someone's child.

    Muhaha xD
    Die klinken idd nogal vaag! Maar ook weer leuk, zo idiote docenten hebben ^^ Ik heb allemaal zo van die droge kerels :| Echt zot saai.
    Klinkt vrolijk daar bij jou! :P
    <3


    Jaah idd


    Ice-cream Rockt more than you x3

    damn wij worden juist emo genoemd^^
    terwijl we het NIET zijn\
    kwam de ergste en engste leraar naar ons groepje met dus jullie zijn de emo's wij NEEE!
    zoek op internet op wat het is!
    heeft hij het op internet opgezocht --'
    zegt hij dus emo's zijn:

    Vreemd
    Lelijk
    snijden zichzelf
    verdrietig
    suïcidaal
    lui
    anorexia
    gekleurd
    net een wandelende kledingkast
    en dom?

    wij egt van WTF?
    naja, iedereen noemt ons emo's maar de meeste zijn skaters een goth, een scene, en ik en een paar andere zeg maar eigen styl..

    naja fuck teachers

    fucking cocksmokers! >< srry wou ik ff zeggen


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.