• Ik heb dus een geloof en dat is de Islam
    Maar ik zit op een Katholiek school en naast mij school hebben we een school waar alleen Moslimse kinderen zitten
    En Mij school & Die school kunnen het niet goed met elkaar vinden
    Maar ik wordt dus altijd door die kinderen uitgescholden als Katholiek of Nep Moslim blabla
    Omdat ik op een Katholieke school zit.
    Dat is tog dom of niet soms?

    Ik geloof in God. En ben Christelijk..ik zat vroeger op Christelijke school waar de Islam vlink taboe was. Mijn school haatte de Islam,zo werd bijna elke kind op die school wel dertig keer gezged dat die mensen alles fout doen,ik geloofd het tot ik op een openbare school kwam waar alle geloven opzitten,nu weet ik dat iedereen mag geloven wat die wilt en ook mensen met een andere geloof aardig kunnen zijn.


    Sorry was even mijn levens verhaal :] XD

    Ik ben echt zo opgevoed dat iedereen zijn eigen ideeën mag hebben en je daar andere mensen ook hun vrijheid voor moet geven.
    Ik mocht zelf toen iedereen zijn communie deed (ik zat op een katholieke school) kiezen of ik ook gedoopt wilde worden om dat ook te kunnen doen. Maar ik vond dat zelf niet nodig. Ik geloofde niet en had ook het gevoel dat geloven voor jezelf is en je niet aan iedereen duidelijk hoeft te maken.
    Ik heb er zelf een hekel aan als iemand tegen mij hele verhalen over zijn/haar geloof gaat ophangen om me ervan te overtuigen dat God/Allah bestaat. Ik geloof liever in wat ik zelf denk en maak liever mijn eigen voorstelling wat er hierna is. Dat geeft me ook een beter gevoel. Dan voel ik me meer mezelf. Als ik me namelijk aan allerlei regeltjes ga houden, voel ik me niet meer mezelf, maar een poppetje dat bespeelt wordt.
    Dat betekent overigens niet dat ik andere mensen zich wel als poppetjes vind gedragen. Dit is gewoon een gevoel wat ik bij mezelf heb.


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Jezus...
    Oke, niet echt gepaste uitdrukking :']


    No growth of the heart is ever a waste

    (...)
    Alsje hoor!<3
    Maar meis ze moetten gewoon niet zo dom doen! Maar eigenlijk bedenk ik me net. Laten we maar zeggen ik zie eruit als een emo maar 'k ben het niet hierdoor word ik door veel mensen niet gerespecteerd. Das ook kut. Maar veel maakt het me niet uit de mensen die ik mag mogen mij ook en dat vind ik fijn!


    Ik wordt door iedereen op me school gerespecteerd,En vroeger toen ik nog pas in groep 1 zat
    dacht ik dat kinderen op me school me niet zouden respecteren, Omdat ik Moslim ben
    Maar ze Accepteren me juist wel en die andere niet
    En zelf die meesters op die scholen schelden me uit voor hoer:S

    (...)

    Ik wordt door iedereen op me school gerespecteerd,En vroeger toen ik nog pas in groep 1 zat
    dacht ik dat kinderen op me school me niet zouden respecteren, Omdat ik Moslim ben
    Maar ze Accepteren me juist wel en die andere niet
    En zelf die meesters op die scholen schelden me uit voor hoer:S

    Jemig!

    Eigenlijk zou je het bij de politie ofzo moeten melden. Of gewoon naar een totaal andere school gaan in de stad?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Jemig!

    Eigenlijk zou je het bij de politie ofzo moeten melden. Of gewoon naar een totaal andere school gaan in de stad?


    Ik negeer het gewoon
    EN het is me laatste jaar & Ik heb het naar me zin op me school
    Dus ik ga echt niet door hun naar een andere school
    Want dat is juist wat ze willen

    (...)
    Ik ben echt zo opgevoed dat iedereen zijn eigen ideeën mag hebben en je daar andere mensen ook hun vrijheid voor moet geven.
    Ik mocht zelf toen iedereen zijn communie deed (ik zat op een katholieke school) kiezen of ik ook gedoopt wilde worden om dat ook te kunnen doen. Maar ik vond dat zelf niet nodig. Ik geloofde niet en had ook het gevoel dat geloven voor jezelf is en je niet aan iedereen duidelijk hoeft te maken.
    Ik heb er zelf een hekel aan als iemand tegen mij hele verhalen over zijn/haar geloof gaat ophangen om me ervan te overtuigen dat God/Allah bestaat. Ik geloof liever in wat ik zelf denk en maak liever mijn eigen voorstelling wat er hierna is. Dat geeft me ook een beter gevoel. Dan voel ik me meer mezelf. Als ik me namelijk aan allerlei regeltjes ga houden, voel ik me niet meer mezelf, maar een poppetje dat bespeelt wordt.
    Dat betekent overigens niet dat ik andere mensen zich wel als poppetjes vind gedragen. Dit is gewoon een gevoel wat ik bij mezelf heb.


    Jha,je hebt gelijk. Ik ben erg verandert sinds deze school wnat op mijn vorige school was ik gewoon een rotkind tegen mensen die ergens anders in geloven. Sorry alsnog daarvoor,ik ben nu gewoon aardig tegen iedereen..behalve tegen die mensjes die maar half Nederlands kunnen >.< die heb ik op school en die zijn zo arrogant

    (...)

    Ik negeer het gewoon
    EN het is me laatste jaar & Ik heb het naar me zin op me school
    Dus ik ga echt niet door hun naar een andere school
    Want dat is juist wat ze willen

    Sure, je hebt gelijk.
    En goed dat je ze negeert. Mijzelf likt het echt moeilijk. Naja ik word gepest omdat ik anders ben maar 'k moet nog 6 jaar op school oO maar gelukkig heb ik een hele lieve klas!<3 Ze steunen mij en blijkbaar steunt jouwn klas je ook en je school!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)

    Ik wordt door iedereen op me school gerespecteerd,En vroeger toen ik nog pas in groep 1 zat
    dacht ik dat kinderen op me school me niet zouden respecteren, Omdat ik Moslim ben
    Maar ze Accepteren me juist wel en die andere niet
    En zelf die meesters op die scholen schelden me uit voor hoer:S

    dat gaat echt te ver:O
    dude, kunnen die leraren niet ff nadenken:O
    dat zijn toch volwassen mensen??? waar slaat dat nou op zeg... Jesus Chr.. (oops.. gewoonte)
    nja, wij hebben net bij levensbeschouwing een hoofdstuk over de islam gehad. en moesten we ook naar een moskee enzo op bezoek. echt gewoon heel vriendelijk enzo.
    Maar wat ik merk en wat er ook aan mij verteld is, is dat de laatste jaren het Christendom, Jodendom en de Islam een hele negatieve houding tegenover elkaar hebben. Terwijl ze allemaal gewoon hetzelfde uitgangspunt hebben.
    Zoals: Er is maar een God, en, Je moet goed voor je medemens zorgen...
    als je de grootste lijnen uit die geloven haalt, kom je gewoon steeds daar weer op uit... dus ik snap eigenlijk niet waarom er steeds maar weer gezeik is.
    Mijn broertje zit op een andere school waar echt de helft moslim is en de andere helft katholiek of niet gelovig en daar heb je ook echt heel veel conflicten:S echt supervaag


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Wa een debiele mensen...

    :)


    007

    (...)
    dat gaat echt te ver:O
    dude, kunnen die leraren niet ff nadenken:O
    dat zijn toch volwassen mensen??? waar slaat dat nou op zeg... Jesus Chr.. (oops.. gewoonte)
    nja, wij hebben net bij levensbeschouwing een hoofdstuk over de islam gehad. en moesten we ook naar een moskee enzo op bezoek. echt gewoon heel vriendelijk enzo.
    Maar wat ik merk en wat er ook aan mij verteld is, is dat de laatste jaren het Christendom, Jodendom en de Islam een hele negatieve houding tegenover elkaar hebben. Terwijl ze allemaal gewoon hetzelfde uitgangspunt hebben.
    Zoals: Er is maar een God, en, Je moet goed voor je medemens zorgen...
    als je de grootste lijnen uit die geloven haalt, kom je gewoon steeds daar weer op uit... dus ik snap eigenlijk niet waarom er steeds maar weer gezeik is.
    Mijn broertje zit op een andere school waar echt de helft moslim is en de andere helft katholiek of niet gelovig en daar heb je ook echt heel veel conflicten:S echt supervaag


    Nee die kunnen niet nadeken
    En sommige Moslims zijn echt aardig
    Maar sommige weer niet

    (...)

    Jha,je hebt gelijk. Ik ben erg verandert sinds deze school wnat op mijn vorige school was ik gewoon een rotkind tegen mensen die ergens anders in geloven. Sorry alsnog daarvoor,ik ben nu gewoon aardig tegen iedereen..behalve tegen die mensjes die maar half Nederlands kunnen >.< die heb ik op school en die zijn zo arrogant

    ja, daar kan ik ook niet tegen, vooral als ze zeggen dat ze al sinds hun 3de in NL wonen en ze je niet normaal kunnen begrijpen xD
    dan kan ik niet een serieus gesprek op gang houden en ga ik me irriteren.
    Ik heb zo'n vriend die echt heel droog is... een keer was hij met zo'n jongen aant praten en werd die gast boos op hem en begon allemaal te roepen: "wat jij? wat jij? stoer ofzo?"
    dus hij zo teringdroog: "je hoort er nog een persoonsvorm tussen te stoppen-_-""
    xD
    op zo'n moment ga ik echt stuk xD


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    (...)
    Sure, je hebt gelijk.
    En goed dat je ze negeert. Mijzelf likt het echt moeilijk. Naja ik word gepest omdat ik anders ben maar 'k moet nog 6 jaar op school oO maar gelukkig heb ik een hele lieve klas!<3 Ze steunen mij en blijkbaar steunt jouwn klas je ook en je school!


    Het is niet Moeilijk hoorxD
    En die mensen die je pesten zijn gewoon jaloers dat jij anders bent en hun zijn gewoon normaalxD
    En mij hele school steunt me, & Me Klas al helemaal

    (...)

    Nee die kunnen niet nadeken
    En sommige Moslims zijn echt aardig
    Maar sommige weer niet

    Inderdaad. Zo zit het bij ieder mens. De een is aardig de andere niet.
    Mijn opa is echt altijd heel bot, maar hij is niet racistisch ofzo. Maar hij heeft wel altijd van die opmerkingen als ik zeg: "maar er zijn echt wel aardige moslims/homo's/huppelkutjes/gothics/emo's (enz.)" zegt hij zoiets als: "die hangen we apart"
    Maar ach, meent ie niet. daarna zegt ie ook dat het een grapje is, dusjah.
    mensen bedoelen dingen over het algemeen niet zo kwaad. In ieder mens zit iets goeds (al moet je het er soms wel zelf instoppen xD, nee hoor).


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    (...)

    Het is niet Moeilijk hoorxD
    En die mensen die je pesten zijn gewoon jaloers dat jij anders bent en hun zijn gewoon normaalxD
    En mij hele school steunt me, & Me Klas al helemaal

    dat is echt vetjes. Ik heb echt zo'n klas waarvan de ene helft mij mag en de andere helft doet alsof ze mij niet mogen, maar eigenlijk toch heel goed over mij spreken...


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    (...)

    Het is niet Moeilijk hoorxD
    En die mensen die je pesten zijn gewoon jaloers dat jij anders bent en hun zijn gewoon normaalxD
    En mij hele school steunt me, & Me Klas al helemaal

    :]
    Oké naja ik trek me der nauwelijks meer wat van aan.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.