• Mijn mening over haar: De muziek was goed, de muziek blijft goed. Ik zou in zo'n situatie als waar zij geleefd in heeft ook niet weten wat ik moest doen, en ook gek worden. Zíj is er tenminste wél bovenop gekomen, kijk eens naar Amy Winehouse. Daar gaat het alleen maar bergafwaarts.

    En jullie?

    http://www.youtube.com/watch?v=MNc8P_kOC2c
    De nieuwe song: Circus.

    Heeft iemand die documentaire op rtl4 gezien, afgelopen woensdag?


    -

    Womanizer vind ik het beste liedje van d'r,en ze is gewoon super!_O_

    Daar sluit ik me volledig bij aan!!


    Your Butt is Mine!

    Ik ben een grote fan van Britney Spears. Ik vind dat ze het nu heel goed doet. Haar muziek is geweldig. En ik zou ook doordraaien als ik zo beroemd was als zij. Britney Spears is gelukkig heel sterk. Maar Amy Winehouse gaat het niet halen [/mijnmening]. En ja, ik heb die documentaire ook gezien. Ik vond het zo erg! En het ergste stukje vond ik met die paparazzi met die auto. En dat shoppen. Echt gewoon vreselijk. Ik had zó'n medelijden met haar. Ik keek echt met open mond naar de tv.
    En haar nieuwe cd Circus is trouwens geweldig! =D


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Britney zuigt zohard dat haar tieten spits staan xD


    whahah dat kind is gestoord =]


    Because Nobody Love's

    Ik vond haar liedjes van vroeger beter want toen was ik gewoon een echt Britney Spears fan.
    Al vind ik wel goed dat ze er weer bovenop is gekomen.
    Die Amy Zuiphouse gaat er echt meer en meer op achteruit. Spijtig want haar muziek is zo slecht nog niet, vind ik. ^^

    Amy is beter dan die britney xD
    ik hoop dat ze het alle2 niet hale whahaha xD


    omg wat lijk ik bot ^^ Zaligg met die kerstdagen


    Because Nobody Love's

    Ik ben zeker geen fan van BS, maar ik vind wel ze het geweldig doet deze tijden.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    Britney is goed & Amy wijnhuis mag de grond in! ö


    None but ourselves can free our minds.

    Britney is Koewl! XD


    If music be the food of love, play on!