• Een 5 jarig jongetje heeft mij vanavond aan het huilen gemaakt. Hoe? Zo dus;
    Ik ben vandaag de hele dag Zwarte Piet geweest. Om 7 uur zat ik al in de schmink. Vanmorgen hebben we de basisscholen bezocht, in de middag mijn eigen middelbare school, om de tijd te doden, en vanavond hadden we huisbezoeken.
    En tijdens één van die huisbezoeken besefte ik me dat ik niet moet zeuren. Ik heb het lang niet zo slecht.
    Wij waren met een hele speciale reden gevraagd om te komen. Een reden die we achteraf pas hoorden. We wisten dat Iwan leukemie (bloedkanker) had, en daar hebben we ook met hem over gepraat. Het verbaasde me hoe sterk hij was en hoe positief hij, ondanks zijn ziekte, in het leven stond. Hij was een opgewekt jongetje dat geen genoeg kreeg van de pepernoten. De ogen van zijn tweelingbroertje glinsterden toen hij zag hoe gelukkig en zorgeloos Iwan zich voelde.
    Na de 20 minuten liepen we weer naar buiten, waar we bij de deur hartelijk bedankt werden voor de geweldige tijd. Toen vertelde Iwan zijn oma ons dat Iwan maandag weer een chemo kuur ondergaat en dat , als die niet aan slaat, ze moeten stoppen met de behandeling. Als dat het geval zou zijn, dan zou dit waarschijnlijk Iwans laatste pakjesavond zijn geweest. En om dan te zien hoe gelukkig je zo'n jongetje hebt gemaakt door alleen verkeerd te tellen, Sinterklaas tegen te spreken en dingen te doen die niet mogen ...
    Dat maakte me aan het huilen.


    Bored.

    gosh, dat is echt erg. Vooral als je op het laatst te horen krijgt dat ze misschien stoppen met de chemo =|

    gosh, dat is echt erg. Vooral als je op het laatst te horen krijgt dat ze misschien stoppen met de chemo =|

    Inderdaad, nu zie je maar weer hoe belangrijk Clini Clowns zijn.


    Bored.

    Serieus ik krijg er hellemaal kippen vel val echt zo zielig dat zo klein jongetje dat allemaal moet mee maken hé echt al hellemaal dat woord leukemie dan krijg je al drekt van die nare gedachtes ö ik hoop echt dat het nog lukt voor dat jongetje :o


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Je zou voor minder huilen lieverd, ik was er niet bij en lees dit nog maar en de tranen pikken al in mijn ogen. Dit is echt verschrikkelijk, maar langs de andere kant vind ik het mooi dat jullie hem toch nog hebben gelukkig weten maken!
    Ik hoop met heel mijn hart dat het goed komt met hem, ook al is die kans heel klein...


    Going crazy from the Moment I met You <3

    Omg.. Hoe erg! :S

    Auwhh wat erg,maar heel lief van jou!


    Give me a long kiss goodnight

    Ah men, nu krijg ik ook traantjes in m'n ogen.

    Een jochie van 5 jaar, dan als leukemie en misschien de kans dat dit zijn laatste sinterklaas avond is geweeest..

    tjonge. Dat is echt erg, ik snap dat je daardoor emotioneel wordt.

    Máriko, je bent lief. Ik zweer het je, volgens mij zou ik het niet aankunnen om op bezoek te gaan bij een jongetje dat waarschijnlijk gaat sterven. Ik hoop dat die chemokuur aanslaat.

    wow...
    zo zielig
    omg...

    Da's zielig.
    En heel lief van jou.

    Dat is kei zielig voor dat kindje
    Maar kei lief van jou voor dat kindje
    En inderdaad ik denk dat de meeste mensen niet weten hoe goed ze het eigenlijk wel niet hebben


    Live life limitless.

    ik ben gewoon sprakeloos...


    Dead but delicious

    Ik kan geloven dat je dan wel bijna op het punt staat om in huilen uit te barsten. En dan denk je ook wrm hem? Leven en dood iets wat ik nooit zal begrijpen.

    Ik heb een brok in m'n keel. [Echt waar]


    It's heavy but you are not the only one