• Ik: een meeegaaaaaaaaaaaaaa Hello Kitty knuffel, mascara, poeder en oogpotlood (zwart én wit) van Bourjois. 3 Chocolade letters, de DVD Mamma Mia, Naomi Campbell Cat deluxe parfum en douchegell ofso kadobon van de Six, oorbellen en armband en nog een keer oorbellen. Ohja, ook nog een Hello Kitty badjas en 25 euro. Maar die badjas gaat weer terug, want ik denk niet dat ik hem vaak aan ga doen ^^

    Wat hebben jullie gekregen?? :'D


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    ik nog niets... ga t zondag pas vieren..xD

    DVD TH!!


    Your Butt is Mine!

    Ik niks, de sint is mij vergeten =[
    x'D


    Tanya is de beste.

    Op School heb ik wel 2 kado's gekregen
    En ik vier vandaag me eerste Sinterklaas feestxD
    En we gaan pas om 10 uur ofso kado's uitpakken
    Dus tot nu toe nog niet veelxD

    ik heb de dvd van The Prince of Egypt gekregen die ik al heel graag wou :D

    Ik krijg het morgen pas, maar het zijn uitbreidingssets van de Sims


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    nog nix vier het morgen pas maar eigenlijk alleen voor me nichtjes en neefjes. k was een week trug ook al jarig dus k denk dat k wel weer genoeg heb gehad:P

    Tokio Hotel t-shirt, nog een t-shirts met rock mensjes der op, een stud armband, een emily the strange: Get lost ketting, een haarband, The Final Roit ofzo iets van Paramore en een zak snoep :')


    ~

    Ik niks, de sint is mij vergeten =[
    x'D

    Wàt? Hoe kan ie joù nou vergeten o.O
    Stoute sint =[

    Caught on Camera, boekenbon, boek, kraskalender, chocoladeletter, make-up van chocolade en een hele grote speculaaspop. En ik had de handleiding van mijn nieuwe kledingkast gekregen, en ik kreeg erbij gezegt dat ik hem zelf inelkaar mocht zetten, papa dacht dat hij grappig was.


    blame the bully.

    vier morgen ;3


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    En ik had de handleiding van mijn nieuwe kledingkast gekregen, en ik kreeg erbij gezegt dat ik hem zelf inelkaar mocht zetten, papa dacht dat hij grappig was.


    Gheghe,, xD

    Ik had een lachbui, toen ik een gedicht voor moest lezen... xD

    (...)
    Wàt? Hoe kan ie joù nou vergeten o.O
    Stoute sint =[

    Inderdaad! O.O
    En ik ging hem nog wel gaan achtervolgen als hij door ons dorp ging komen. Pfu, niks van dankbaarheid, ja! O.O' x]


    Tanya is de beste.

    SingStar xD en van mijn pa krijg ik nog een Gsm maar die krijg ik pas met Kerstmis omdat ik die krijg voor: Kerstmis, Sinterklaas, Oudjaar & Nieuwjaar samen
    En van mijn oma/meter: Twintig euro, een badeend (vind ik kei cool xD) en vier armbandjes
    Van mijn Peter: 20 Euro

    Maar die badeend en die twintig euro van mijn oma/meter krijg ik overmorgen pas xD


    Live life limitless.