• als ze slapen o.o

    wnt my little doggie dog heeft al 5 x in huis gepist ;l en 2 x gepoept o.o << in 1 dag ;l
    en ik kan het samen mit mijn broer op gaanruime
    en nou ligt se in haar mandje te slapen en is se schattig o.o


    We can only learn to love by loving.

    wist ik al [/spreekt uit ervaring heeft zelf een doggy]

    wist ik al [/spreekt uit ervaring heeft zelf een doggy]

    ^^ dude ik wou der bijna kille
    en se heeft in mijn teen gebete ;l en da deed pijn


    We can only learn to love by loving.

    Oh help, ik zou ook blij zijn als ze eindelijk slapen na zoveel pis en kak! O.O' x]


    Tanya is de beste.

    Tja. moet je ok maar een goudviss nemen, heb je daar geen last van:P


    Dunno ><

    (...)
    ^^ dude ik wou der bijna kille
    en se heeft in mijn teen gebete ;l en da deed pijn

    *plat*

    @Cyn
    ISNIET LEUK o.o

    @Chan
    goudvissen sijn leuk om door te spoelen xD da had susje vn vriend vn mij gedaan xD omdat se wou dat ie vrijheid had o.o


    We can only learn to love by loving.

    @Cyn
    ISNIET LEUK o.o

    @Chan
    goudvissen sijn leuk om door te spoelen xD da had susje vn vriend vn mij gedaan xD omdat se wou dat ie vrijheid had o.o

    dies nog leuwker

    ^^ xP ja oke die was best wel leuk xD
    en wij moesten toen met sgool op excursie nr de waterzuivering en toen waren ik en die vriend melig hadde we soektocht nr die vis stonden we daar te gille ;; ''VISS! WAAR BEN JE!?''


    We can only learn to love by loving.

    Ike heet SCARLET!!
    geen Chantou. ><
    Zo heet Cherelle nu!..xD
    NEEEE.
    Je mag Bill en Tom niet doorspolen!!!
    Dat gaat mijn papa ook doen, als hij er agter komt dat ik ze laat uithongeren. ><
    Maar dat ga ik niet doen!!! [a]
    En, en Whaa, Een goudvis heeft oo egt vrijheid tussen de drollen ><


    Dunno ><

    Mijn hond heeft nooit kak of pis in huis gedaan xD Ookal was hij een half jaar, als hij bij ons kwam was hij nog niet helemaal zindelijk, maar hij mag dan ook niet binnen bij ons handig he xD Nooit kak of pis op rapen, in huis he mijn pa moet wel in de tuin rond gaan voor de kak, en dan haalt Porto (mijn hond'je') de kak terug uit de emer waar mijn pa die in legt xD Hilarisch om te zien


    Live life limitless.

    ^^ wtf ik vind scarlet niet leuk ;l ik noem jou wel weer Elle xD en jou pa is kut xd


    We can only learn to love by loving.

    ^^ wtf ik vind scarlet niet leuk ;l ik noem jou wel weer Elle xD en jou pa is kut xd

    Neee, nie aaleen mijn pa is kut ook die naam!!!!!
    En dan ga ik egt niet luisteren he. want ik wil niet zo genoeet worden. dan moet ik huilen (huil)


    Dunno ><

    wij hebbe 6 hondjes =D

    JAAA HONDJES ZIJN SCHATJES ='D
    Ik heb een hond gehad die is ... weg =[ (2 jaar geworden ..... of 1 weet ik ff niet meer. We moesten hem laten inslapen :()
    En nu hebben we er weer een. Hij is 3 en word 5 Maart 4 ='D MURPHYYY


    I live for the applause, you will die for it.


    Ik vind hondjes enkel schattiig Als ze op een meter afstand van me zijn O_o Heeft een grote angst vr Hondjes , x]


    A. ikmisje.