• ik mogt van mijn ma knalroze of knalgroene kisten hebben xP maar ik wou ze niet..
    en ik vind het best wel dom want mijn ma haat kisten o.o en toen laatst zei ze in een x ''die zijn leuk moet je kope'' like wtf ? xP


    We can only learn to love by loving.

    Dat is vaagheid


    Don’t waste your feelings and your hopes on love

    Ahum


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    vaag...

    Vreemd...
    Ik zou het op zwarte houden, though :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Vreemd...
    Ik zou het op zwarte houden, though :]


    ^^ ik wou se tog nie xD ik wil sowieso geen kisten.. ik vind ze niet egt mooi seg maar xD maar ik respecteer de mensen die se hebben wel n_n


    We can only learn to love by loving.

    Ik heb ook groene en mijn lerares Engels zei; Cynthia, als ik had geweten dat je zo'n sgoenen mooi vond dan ging je de mijne krijgen.
    Dat noem IK vaag.

    kisten? ><


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    @Cyn
    O.o Omygoshh

    @Delete
    Dr.Martens sgoenen


    We can only learn to love by loving.

    Gehehe, idd Héél erg vaag xD

    @ Stranger
    Oww >< Zo'n felroze vind ik wel hip ^^ Er staan superveel zulke in de zimba. [/voelt zich nu wel dom eigenlijk]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    kisten? ><


    dat zijn een soort laarzen xD


    just love me !

    vaagheid...:S


    I am an idiot, I move.

    (...)

    dat zijn een soort laarzen xD

    Ja, Stranger zei het me al >< Nu voel ik me wel dom eigenlijk ><


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    @Delete
    ik vind se wel hip mr ik draag nooit iets met roze erin xD ehaast alleen mr swart xD en ik vind se er nie uitsien onder broeken mr draag ook haast geen rokjes


    We can only learn to love by loving.

    @ Stranger
    Ik vind ze echt owk hip! ^^ && draag wel roze. Maar heb er eigenlijk nog niemand mee zien lopen, en ik durf niet goed >< Heb eigenlijk wel een heel soort andere smaak van schoenen hoowr: nikes, hakken, laarsjes met hakken ^^ Draag gewoon graag hakken && vind die comfie =')
    Ik draag eigenlijk owk héééél veel zwart, && grijs && rood >< En rokjes draag ik owk bijna niet, toch niet voor naar school. Alleen jeansbroekies =)


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right