• Liefste mensen,zie titel (A)

    En niet zeggen; Degene voor mij heeft al 1,dus hoef ik geen meer te posten.

    Nee,want ik ga jullie ideën mixen en dan er een speciale serie van maken :D

    x


    Give me a long kiss goodnight


    Sofie is een doodnormaal meisje,wanneer ze op een dag een ongeluk krijgt stort haar wereld in.Ze krijgt geheugenverlies.Ze weet niets meer.De dokter proberen haar haar geheugen terug te geven maar het lukt echt niet.Ze herkent zelfs haar ouders niet meer.De dokters zeggen dat er een kans bestaat dat ze haar geheugen terug krijgt.Wanneer ze een moment van echt gelukt beleefd kan het zijn dat haar hersens de link terug leggen.Maar doordat het meisje neits meer weet is het moeilijker om haar echt te laten genieten.Maar wat als er op dat moment iemand in haar leven komt?


    The soul needs autumn.

    Tom heeft de laatste tijd dromen over een meisje.Altijd ziet ze er hetzelfde uit.Tom wordt er een beetje gek van.Hij heeft geen idee wie het meisje is maar hoopt elke nacht haar weer te zien en ze steld hem niet teleur.Wanneer hij naar Bill gaat weet Bill direct over wie hij het heeft.Het meisje blijkt in Berlijn te wonen.Het meisje zelf heeft helemaal geen last van dromen over iemand.


    The soul needs autumn.

    bedankt! Nog?


    Give me a long kiss goodnight

    Het verhaal begint op het moment dat Andreas (Bf Tom en Bill) het uitmaakt met zijn vriendin.Hij zegt dat ze alleen met hem was omdat ze zo indruk op Tom Kaulitz wou maken.Het meisje is diep gekwetst en helemaal in de war wanneer ze uit het appartement van Andreas en haar wordt gegooid.Het blijkt dat Tom heeft gezegt dat er een meisje naar hem had gebeld met Andreas zijn nummer,omdat alleen zij wist wat zijn pincode was verdenkt Andreas haar natuurlijk.Het meisje probeert met Andreas te praten maar wanneer de jongens terug van tour komen wordt dat alsmaar moeilijker.


    The soul needs autumn.