• En vele andere hier. Nou, goede vraag niet? Waarom nou die vraag? Omvolgend redeen;
    -Byna niemand antwoord op mijn topics, kijkt er wel naar maar antwoord niet. Wat is er mis metmij?
    -Mijn Quizen, die er vroeger waren, nu nietmeer werden maar 20 keer gdaan ofsoo. En steeds vraag ik me hetzelfde af: Wat is er ms met mij?
    Is het omdat ik,en die andre niet populair zijn? Of omdat onze ideeën gewoon sucken? Graag zou ik er een antwoord op hebben, zodat we altns ik toch er volgende keer kunnen op leten.
    xoxo'

    Het licht er soms gewoon simpel weg aan hoe populair je bent. Heb ik ook >.<

    En dat is zooo irritant! (heb ik dus owk, nu bij mijn nieuw topic 52views - 4reacties --')


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik schaam me soms wel eens, hoor,!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    En dat is zooo irritant! (heb ik dus owk, nu bij mijn nieuw topic 52views - 4reacties --')

    Ik had laatst een top 42 vieuws 1 reactie --'


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Hehe mijn quizzen worden 3 keer gemaakt (ik heb 2 vaste lezers) dus ik doe het puur om de lol en om de twee lezers tevreden te maken ^^


    No growth of the heart is ever a waste

    Like myn quizzen worden nu ook al super weinig gemaakt( Like niet meer dan 9x ofzo) terwyl 't eerste deel van Het dochtertje van Tom Kaulitz al meer dan 1000x gemaakt is >,< En de 1e dag dat ik die serie schreef werd hy al meer dan 200x gedaan!


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Hehe mijn quizzen worden 3 keer gemaakt (ik heb 2 vaste lezers) dus ik doe het puur om de lol en om de twee lezers tevreden te maken ^^

    x'D
    Ja daarom maak ik ook mijn quizzen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Like myn quizzen worden nu ook al super weinig gemaakt( Like niet meer dan 9x ofzo) terwyl 't eerste deel van Het dochtertje van Tom Kaulitz al meer dan 1000x gemaakt is >,< En de 1e dag dat ik die serie schreef werd hy al meer dan 200x gedaan!

    Ik weet nog wel dat mijn quiz over quizlet ik de 25 pagina's reacties kreeg op deel 2, toen was ik blij, maar vervolgens, werd deel 19 maar 90 keer gemaakt..


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Mijn quizen worden ook weinig gemaakt, hoowr. En op mijn topics wordt ook niet echt superveel gereageerd. Achja, het ligt er gewoon aan hoe populair je hier bent. Hoe populairder hoe meer je quizzen gemaakt worden --" Maarja .. : )


    Listen to what we're not saying..

    (...)
    Ik weet nog wel dat mijn quiz over quizlet ik de 25 pagina's reacties kreeg op deel 2, toen was ik blij, maar vervolgens, werd deel 19 maar 90 keer gemaakt..

    Dat heb ik ook >,< Da's echt irritant. Volgens my komt 't like ook een deel door de Spotlight. Just Blame It On The Spotlight! :D


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Nou kijk, je neus zit scheef, je hebt maar één oog en je hebt zes wenkbrauwen, dat kan niet hoor.

    Ik denk dat je het gewoon niet persoonlijk op moet vatten, ik zou niet weten wat er mis is met je.


    blame the bully.

    Nou kijk, je neus zit scheef, je hebt maar één oog en je hebt zes wenkbrauwen, dat kan niet hoor.

    Ik denk dat je het gewoon niet persoonlijk op moet vatten, ik zou niet weten wat er mis is met je.


    oO Hoe weet jy mijn diepste geheimen dat mijn neus scheef staat, ik maar 1 oog heb en 6 wenkbrauwen x]
    Nee grapje ofso ^_^

    kweet niet..


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Mijn quizen worden ook heel weinig gemaakt!
    Sjah, een quiz, daar moet je toevallig op terechtkomen of moet je aangeraden zijn ofzo, mrja veel mensen maken er reclame voor das ook nogal onspontaan...
    Maar voor de rest denk ik echt dat het van het toeval afhangt, of mensen je quizen leren kennen!
    xX


    I ain't good lookin', but I'm someone's child.

    Je quizzen moeten kracht in de titel hebben.Mijn normale quizzen worden ook 20x gemaakt ofzo,maar ik heb bij "Verkocht aan Bill Kaulitz" een directe titel,dat trekt mensen aan.


    Give me a long kiss goodnight

    Mijn quizen worden ook niet altijd veel gemaakt hoor^^
    Maar er zijn wel vaak mensen die bv.9x op een topic klikken dus dan lijkt het ofdat er meer mensen zijn komen kijken terwijl het 9x dezelfde waren.


    The soul needs autumn.