• Iedereen kent dat woordje wel. kanker. Die rot ziekte waar vele mensen al hun ogen door hebben moeten sluiten.
    Sommige mensen denken dat het stoer is om met die ziekte te schelden. Ze weten alleen niet hoeveel pijn ze iemand met dat woord kunnen doen. En als je er wat van zegt,lachen ze je alleen maar uit en schelden alleen maar meer.
    Ik heb om me heen al een heleboel mensen aan die ziekte verloren. En mijn buurjongetje heeft de zwaarste vorm van leukemie.
    Ik ben zelfs op de vuist gegaan met iemand die het zei.
    Wat vinden jullie er nou van?


    Music is the new sex

    (...)

    Wat is het t-woord?

    ik denk Dat ze Tiefus bedoelt.


    Dunno ><

    Je moet er niet mee spotten :]

    Ik vind dat zo láág he, als je daarmee scheld. Jongens uit mijn klas zeggen het wel 10 keer per dag. Ik heb dan ook zin om er iets van te zeggen, maar ik weet niet hoe ze zouden reageren. Ik vind de ziekte zo erg. Ik ben ook altijd bang dat ik het krijg. En de moeder van een goede vriendin heeft het, en bij mijn vriendin zit het in de familie, en een dochter van vrienden van ons had het op 4-jarige leeftijd. Echt zo zielig. Dus: stoppen met dat schelden!


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    (...)
    ik denk Dat ze Tiefus bedoelt.

    Idd


    No growth of the heart is ever a waste

    Kanker... Idd voor een een scheld woord voor de ander de dood. MAAR... Ik scheld er zelf ook mee. Vaak zat. Alleen ik denk na voor ik het zeg. Ik doe het niet om stoer te doen. Het is mij aangeleerd. Ik hoor het te vaak. Alleen weet ik dat ik ergens ben met mense die daar absoluut niet tegen kunnen houd ik me mond wel. Ik denk Heus wel na VOOR ik het zeg. maar eht is echt neit alleen om stoer te doen. Maar ... Oke als ze Jezus zeggen en jij segt houd op ik ben gelovig lache ze ook. Dat is omdat hun gewoon geen zin hebbe te luisteren. Ik snap dat dat evrvelend is maar dat ze het doen snap ik ook. Zie het zo; Iemand laat zich neit zo maar iets vertelle. Als ene huppel(BIJVOORBEELD) Tegen je zegt: ga onze kleding style dragen. Terwijl je (BIJVOORBEELD) Goth bent. of skater ofzo. Dan ga je toch ook niet luistere?! Ja van die kleding kan je niet dood gaan. maar tovch is het wel een goed voorbeeld. Niemand laat zich zomaar wat vertellen.

    Sterkte Btw voor iedereen die iemand aan verloren is :X

    Wanneer ik het mensen hoor zeggen, zeg ik er meestal wat van ( als ik ze ken ) want onbekenden gaan dan toch dom zitten te doen Ôo Mijn toenmalige juf, en buurvrouw zijn eraan overleden. Echt vreselijk dat mensen zo het woordje kunnen zeggen zonder dat erbij nadenken.


    -

    Ik scheld altijd met tyfus, tering enzo. :') [/erg]
    En ja ook behoorlijk veel ook O.o zonder dat ik het doorhen.

    Maar kanker eigenlijk niet, behalve toen ik m'n voet brak, toen schoot het wel m'n mond uit, sorry.
    Anw ik heb er ook al veel aan verloren, dus i know how you feel.

    ik hbe mijn opa aan die ziekte verloren....


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    ik vind het een kut scheldwoord en ik krijg het ervan als mense da zegge , mijn mama heeft da :O en dan kijke de mense raar als ik uitvieg als ze derover beginne :O! Kak scheldwoord..


    Your Butt is Mine!

    Ik probeer er meestal niet op te letten. De kans dat ze er verder mee gaan schelden word dan alleen groter. Maar een vriendin van me heeft er ook dierbaren door verloren en heeft het er soms ook moeilijk mee. Iedereen heeft het er moeilijk mee. Dat 1 woord zoveel schade zou kunnen aan richten is gewoon onvoorstelbaar, maar toch waar. Mensen moeten beter nadenken voor ze iets zeggen, vind ik.

    Ik wens iedereen die er dierbaren aan is verloren, of er zelfs zelf onder leiden heel veel sterkte (H)

    xx


    Life is a gift.. so take it and have fun!! n___n

    het kan me eigenlijk neits schelen. Heb 2 mensen verloren aan kanker maar je kunt mensen niet verbieden het te zeggen.


    BAM!

    Zot erg als ze dat doen! Maar ik doe het nooit, en ik hoor het trouwens nauwelijks in mijn omgeving, maarja dat hangt af van streek tot streek. Sjah, mensen die nooit iemand gekend hebben met kanker snappen gewoon niet dat dat pijn kan doen. Ik heb ook verschillende mensen gekend die gestorven zijn aan kanker, en dat zou verdraait veel pijn doen moesten ze daar echt veel mee schelden, dus ik ben blij dat ze dat niet doen in mijn omgeving.
    xX


    I ain't good lookin', but I'm someone's child.

    Kanker is natuurlijk erg, maar ik scheld er zelf ook mee. Misschien om de dag 1 keer ofzo. Ik denk er wel bij na, ik zeg het altijd zachtjes. Meer scheld ik met gvd (languit) maar dan alleen bij vrienden die niet gelovig zijn. Ze hebben daar geen last van. Bij gelovigen let ik op mijn woorden. Maar ik scheld, nouja ik noem het niet echt schelden, ook met tering. Alleen bij grappig, dan zeg ik teringgrappig. Mijn opa is in 2000 overleden aan kanker. Maar ik heb hem niet goed gekend..


    a figment of your imagination

    ik heb met werkweek vorig jaar een paar mensen leren kennen en die zeiden het ook steeds en toen had ik met 3 van hen afgesproken dat ze het niet meer mochten zeggen en als iemand anders het zei bij mij in de buurt gingen die 3 jongens die ene slaan ofzo of zeiden er gewoon wat van en uit einderlijk zeiden ze het allemaal niet meer.
    vorig jaar op school kreeg ik het ook voor elkaar dat ze het minder gingen zeggen;)

    Xx

    Yeey voor mausy! (hoera)


    I ain't good lookin', but I'm someone's child.