• Hee,voor de mensen die Meneer,ik ben in verwachting van u hebben gemaakt weten dat er een vervolg aan zit te komen. Maar ik heb 1 groot probleem. Ik kan geen titel ervoor vinden>.< Kunnen jullie me alsjeblieft helpen(A)


    Music is the new sex

    Ik wil je wel helpen maar ik weet niet waarover het gaat want ik heb de serie niet gelezen.:$


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Het eerste deel gaat over Maud die zwanger wordt van haar vriend,en gymleraar. Ze is 17 en hij is 33. Na de bevalling van hun dochter is hij verhuisd en sindsdien heeft ze niks meer van hem gehoord.
    Drie jaar later,waar het vervolg over gaat,komt ze hem weer tegen. En neemt ze geen blad voor de mond van wat ze over hem vindt.


    Music is the new sex

    Jaah ik owk niet. Eventjes wat meer uitleg liebe? =)


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Wil je nederlandse of engelse titel?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Het liefste een Nederlandse. Dat sluit beter aan


    Music is the new sex

    Ja, dat dacht ik ook ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik zal even denken voor je =)


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    You, Shut Up, Now I'm Gonna Say Something


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    @DELETEx3
    Dank je wel(:


    Music is the new sex

    Je maakte me zwanger en verliet me, en nu wil je dat ik je vergeef? dacht het niet...

    zoiets?


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Zwijg, Nu Ga Ik Eens Iets Zeggen


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Terug voor mij, of voor Mijn dochter?
    Na al die jaren?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Drie jaar later; hij is terug.
    Ik zwijg niet meer. Jij gaat luisteren!


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Nog nodig, of zit ie er al tussen?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Uhm...
    Terug voor mij, of voor Mijn dochter? Di eis wel erg goed


    Music is the new sex