• Gegroet,
    okey dit lijkt misschien een domme vraag, maar ik wil het toch weten.
    Heeft er iemand een idee waarom de film Twilight Twilight noemt?
    En wat beteken Twilight?


    Our thoughts you can't decode...

    in het boek zijn er ook verwijzingen naar dat woord enzo, zoals;
    'Twilight again,' he murmured. 'another ending. No matter how perfect the day is, it always has to end.'
    +nog wel wat.
    en sowieso hebben alle delen wel te maken met het weer of iets anders 's nachts; New moon, eclipse, midnight sun.
    you forgot Breaking Dawn ;l


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Twilight is iets van schemerlicht of zo. Maar ik heb geen idee waarom deze serie zo populair is, ik heb onder een steen gelegen geloof ik.


    No growth of the heart is ever a waste

    ik heb geen idee


    love is dead and dead is love

    Twilight is iets van schemerlicht of zo. Maar ik heb geen idee waarom deze serie zo populair is, ik heb onder een steen gelegen geloof ik.
    haha nouja de serie heb ik nog niet gezien maar de film was fantastisch


    Our thoughts you can't decode...

    Vroeg ik me ook al af... heb ben jullie de film al gezien? ik niet, ik heb wel de reclame gezien, en de boeken gelezen... nu de film nog... Volgens mij betekent Twilight trouwens schemering jah

    xx


    It's not too late, It's never too late!

    Vroeg ik me ook al af... heb ben jullie de film al gezien? ik niet, ik heb wel de reclame gezien, en de boeken gelezen... nu de film nog... Volgens mij betekent Twilight trouwens schemering jah

    xx
    je moet zkr gaan kijken hij is echt mooi :P


    Our thoughts you can't decode...

    in het boek zijn er ook verwijzingen naar dat woord enzo, zoals;
    'Twilight again,' he murmured. 'another ending. No matter how perfect the day is, it always has to end.'
    +nog wel wat.
    en sowieso hebben alle delen wel te maken met het weer of iets anders 's nachts; New moon, eclipse, midnight sun.
    Schlim kiend :3


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    (...)Schlim kiend :3
    idd x'D


    Our thoughts you can't decode...

    (...)you forgot Breaking Dawn ;l

    oooh oeps ja :'D
    me stupid, breaking dawn ook natuurlijk ;D
    gister film gezien, vettesex heheh, alleen viel tegen vergeleken met het boek, i mean, ik vond het boek leuker :] love the film though n_n

    Het is toch een verfilmde boek?
    Ik ga enkel kijken omdat Paramore de soundtrack doet XD


    death to the one at the end of the serenade.

    Het is toch een verfilmde boek?
    Ik ga enkel kijken omdat Paramore de soundtrack doet XD
    Nouja dan kan je evengoed niet gaan. Decode hoor je niet, enkel een klein stukje van I Caught Myself in een winkel


    Our thoughts you can't decode...

    Twilight = schemering, dus de periode tussen dag en nacht, maar niet tussen nacht en dag, want dat heet 'dawn'. :)

    Trouwens, de boeken zijn super en ik kan niet wachten om de film te zien!


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    (...)Nouja dan kan je evengoed niet gaan. Decode hoor je niet, enkel een klein stukje van I Caught Myself in een winkel

    huh? ik hoorde decode wel, bij de aftiteling, als 2e of 3e liedje ofzo? XD + i caught myself idd in die winkel :]
    ik wil weeeeeeeeeeer. n_n

    (...)
    huh? ik hoorde decode wel, bij de aftiteling, als 2e of 3e liedje ofzo? XD + i caught myself idd in die winkel :]
    ik wil weeeeeeeeeeer. n_n
    echt iemand was voor me geweest en zei dat Decode niet kwam :O
    de leugenaar


    Our thoughts you can't decode...

    Twilight = schemering, dus de periode tussen dag en nacht, maar niet tussen nacht en dag, want dat heet 'dawn'. :)

    Trouwens, de boeken zijn super en ik kan niet wachten om de film te zien!

    Oeh dankje
    hier kan ik wel wat mee, maar ik weet nu nog steeds niet waarom het Twilight heet (baby)


    Our thoughts you can't decode...