Gegroet,
okey dit lijkt misschien een domme vraag, maar ik wil het toch weten. Heeft er iemand een idee waarom de film Twilight Twilight noemt?
En wat beteken Twilight?
in het boek zijn er ook verwijzingen naar dat woord enzo, zoals;
'Twilight again,' he murmured. 'another ending. No matter how perfect the day is, it always has to end.'
+nog wel wat.
en sowieso hebben alle delen wel te maken met het weer of iets anders 's nachts; New moon, eclipse, midnight sun.
you forgot Breaking Dawn ;l
If I die young, send me away with the words of a lovesong.
Vroeg ik me ook al af... heb ben jullie de film al gezien? ik niet, ik heb wel de reclame gezien, en de boeken gelezen... nu de film nog... Volgens mij betekent Twilight trouwens schemering jah
Vroeg ik me ook al af... heb ben jullie de film al gezien? ik niet, ik heb wel de reclame gezien, en de boeken gelezen... nu de film nog... Volgens mij betekent Twilight trouwens schemering jah
in het boek zijn er ook verwijzingen naar dat woord enzo, zoals;
'Twilight again,' he murmured. 'another ending. No matter how perfect the day is, it always has to end.'
+nog wel wat.
en sowieso hebben alle delen wel te maken met het weer of iets anders 's nachts; New moon, eclipse, midnight sun.
oooh oeps ja :'D
me stupid, breaking dawn ook natuurlijk
gister film gezien, vettesex heheh, alleen viel tegen vergeleken met het boek, i mean, ik vond het boek leuker :] love the film though n_n