• Zoals sommige onder jullie wel weten ben ik fan van Freaky Age ^^
    Ik vond het zo spijtig dat ze geen Award hadden gewonnen op de TMF awards en daarom wil ik voor hen iets terug doen, ik zou graag willen dat ze met hun nieuwe singel "Every Morning Breaks Out" op 1 staan in de afrekening!Zoals sommige mss wel weten stond "Where do We go now!" Liefst 4 weken op 1. Maar daarvoor heb ik jullie hulp nodig om ze terug op 1 te krijgen, zouden jullie AUB willen stemmen op Freaky age?? http://www.stubru.be/node/613

    Hartelijk Bedankt innaam van mij en de jonges zelf!


    Your Butt is Mine!

    Gedaan (A)


    .-

    ik gaaaa 't zeker doen, !
    Freaky Age is geweldig hééé, .(H)


    Some people make the world special just by being in it

    ik gaaaa 't zeker doen, !
    Freaky Age is geweldig hééé, .(H)

    Dank uu ^^, ze zullen het zeker waarderen als je dat doet ^^


    Your Butt is Mine!

    Voilàà Speciaal voor jou x)

    Freaky Age ís geweldig! :P
    Al drie keer live gezien! (waarvan 1 een acoustic set met alleen Lenny, mrgoed :P)
    Ik stem hen sowieso in de afrekening hoor :P
    xX Hannah


    I ain't good lookin', but I'm someone's child.

    Freaky Age ís geweldig! :P
    Al drie keer live gezien! (waarvan 1 een acoustic set met alleen Lenny, mrgoed :P)
    Ik stem hen sowieso in de afrekening hoor :P
    xX Hannah

    Waar hebt gij da gezien?? want ik heb da ook gezien ooit ,, mss was da wel het zelfde en waart gij der ook offzoo


    MENSEN ALLEMAAL BEDANKT!!!


    Your Butt is Mine!

    Deze zomer op pukkelpop, en al twee keer op Hindu Nights :) (Da's een clubnight in de MakeUpClub in Gent). De eerste keer was die acoustic set, en de tweede keer waren ze hoofdact :)
    Lenny is bij de wc's keihard tegen mij gelopen xD
    xX Hannah


    I ain't good lookin', but I'm someone's child.

    Die kerels hebben op gmm gestaan, al jong hunzelf. vroeger was de afrekening goe^^ maar de laatste tijd komt daar paramore in? :) niets tege die muziek maar ik vind dat ze iets moete nemen van metal. je ziet bijna geen rammstein meer op tv. slipknot word weggeblazen door al die stomme groepkes die pas ontstaan zijn? voortaan zie ik metallica & ac/dc de best muziekmakende groepen van nu. zij verkopen miljoenen platen, die hun shows zijn in e ogenblik uitverkocht. op e half uur. x) maarjah waar is de tijd nu naartoe, zelfs de meest valse groep maakt nu nog kans om hun uiterlijk ofzo(das veralgemeent^^)

    Gestemd voor uu ^^


    Let the Night embrace you