hey omdat et eerste topic is afgesloten dacht ik van laatik een tweede beginnen ... goed idee of niet ^^ ?
dit was de laaste wens op teerste topic
mqkr zei op 12 oktober 2007:
je krijgt een laptop maar de stroom valt uit en je kont hem dus niet gebruiken(je hebt er ook geen accu voor...
je krijgt je appelmoes maar toen bleek het van peren zijn gemaakt (das eigelijk nie sow erg he?)
owkj dan blijkt het gemuteerde hondenpoep te zijn waardoor je erge huid uitslag krijgt
ik wens dat mijn huiduitslag over gaat
ik verpest em even je huiduitslag gaat over maar je krijgt wel een enorm opgezwollen hoofd ^^
ik wens dat dit een goed idee was
- Home
- Forum
- Forum spelletjes
- Wensverpester 2
Wensverpester 2 - Forum spelletjes
-
14 okt 2007 - 15:3127 okt 2007 - 20:15
lol mijn tante stinkt ook harder dan normaal ma ze koopt deo dorant om et te stoppe
ik wens dak de geur van men tante nie hem gekrege(zei vorige wense
)
What happened in the crew stays in the crew ^^
28 okt 2007 - 10:01je krijgt um niet nu heeft de rest van je familie het overgenomen en sta je bekend om je stinkende familie..
ik wens dat ik een faunaat ben^^ (gheghe harry potter gelezen)28 okt 2007 - 11:4228 okt 2007 - 17:23je word beroemt ma je gaat vanalles uitspoke (zoals brintey) en pleegt uiteindelijk zelfmoord
ik wens dak nie bekent sta om de stinkende familieWhat happened in the crew stays in the crew ^^
28 okt 2007 - 20:01je staat ineens bekendd om hett lekkerstee guertjee van je klass..aalle jongenss hange aan je lip.. je hebtt tegenwoordigg een vriendje..na de eerstee keer zoenen gha je opgewonden naar je vriendinn en zegtt ik houuuu van hemm..en je vriendinn zegtt jemigg je meurtt ongelovelikk uit je bekk
ik wenss dan TH in da lege huis tegenover me ghaat wonen en ik contactt maak met billHenkAddicted <33
28 okt 2007 - 21:32zij kome over je wone en je maakt contact me bill ma je beseft da bill een grote egoist is en heel stom is (is nie zo ze
)
ik wens da mene adem nie stinkt (ik blijf wel popu zijn) (& mense zie andere wense
)
What happened in the crew stays in the crew ^^
29 okt 2007 - 7:44je et een ton pepermunt en je adem stinkt niet meer maar je wordt er wel een beetje misselijk van waardoor je helemaal geen aandacht meer wilt en met rust gelaten wilt worden
ik wens een pannekoek29 okt 2007 - 11:34Je krijgt je pannekoek , alleen hij is aangebrand en dus heel goor ,
ik wens pauze [school]29 okt 2007 - 11:37Je hetb pauze, maar tijdens die pauze wordt je in elkaar geslagen en krijg je afwascorvé in de keuken op school.
Ik wens dat ik mn vriendin terug zie!29 okt 2007 - 12:4429 okt 2007 - 14:30dat is gelukt maar je let even niet op en dan eet je hond je pannekoek op
ik wens dat ik mijn tongpiercing al heb29 okt 2007 - 17:37je hebt je tongpiercing al maar hij onsteekt helemaal en al wat je nog kunt zegge is : wwbbleuehbwwbuel ?!?
ik wens datik een nintendo ds had29 okt 2007 - 17:55je krijgtt je nitendo ds en je speeltt err een hele week mee totdat je merktt datt je susjee m in hett toilett heeft gegooitt
ik wenss een vriendjeeHenkAddicted <33
29 okt 2007 - 20:03je krijgt een vriendje maar je moet hem niet en maakt het uit. gevolg: je zit weken aan een stuk te huilen enz...
ik wens een privé TH-concertDon't be a drag, just be a queen.
29 okt 2007 - 20:12