Okay jullie moeten me niet verkeert opvatten! Ik bedoel gewoon dat we minder zouden moeten klagen op Quizlet, en meer gezellig babbelen!
Okay, ik word nu dus echt gek van heel quizlet! Het is gewoon niet leuk meer, het enge waar de meeste over lopen te zeuren is TH.
Het gaat toch allemaal om de muziek? Dat was het eerste wat ik als op het forum toen ik lid werd vna quizlet! Het draaide om de muziek en niet omde jongens zelf werd er gezegt, maar nu... De meeste kunnen alleen maar klagen dat ze te vaak in Amerika zitten, dat Bill een ego heeft gekregen. En je hoort NOOIT wat over Gustav & Georg! Die zitten ook in TH hoor. En al die roddels dat Bill anorexia heeft enzo, Bill & Tom hebben altidj al tengere lichamen gehad. Nu ze onder druk staan zie je dat gewoon super goed! Dus hou op met daar over klachen aub, we horen het wel als hij echt anorexia of boulimia heeft! Heel quizlet is gewoon niet meer leuk omdat de meeste alleen lopen te klagen! Ik word echt gek, TH is een band. Niks meer niks minder, okay voor de meeste ook hun redende engel (gelt ook voor mij) maar ze maken muziek, en wij laten ons hele leven daar door beinvloeden! Kom op zeg... Ze maken muziek, zolang we daar van kunnen genieten is het okay toch?!
En dan nog iets hoor, TH is idd geen hype meer. Ik ben daar blij om omdat ze dan alleen nog de echte fans over houden! Dan zijn de wanneB fans weg en weten ze teminste waar ze aan toe zijn. Het heeft nog meerde voordelen, ze zullen minder last hebben van fans die hun 's nachts wakker houden bij het hotel, of die hun op staan te wachten bij hun huis en de andere voorbeelden die cherised gisteren gaf in haar topic. Ze zullen hun rust meer vind.
Maar lieverds, dit is geen haat topic aan quizlet, ik word er gewoon gek van de de helft gwn alleen loopt te klagen over een band! In dit geval is dat dus Tokio Hotel, maar het had netzo goed een andere band kunnen zijn. Dus please, doe allemaal weer een beetje normaal!
Ik heb gesproken, en daarmee uit!
xxx Anouk
Tears are crashing out of my eyes