Ik ga binnekort een vest kopen
die dingen zijn te geniaal <3
en lekker warm
Yeah
Ik draag geen winterjassen maar die uber dikke vesten van Kani <3
En dan krijg je te hore: is dat niet koud?
En dan denk ik: Hell no.. lekker warm(baby)
Je zou de Noordpool ermee overleven !!
Hmmm.. mss dat niet ><
Alleen de vesten vallen heel groot en dik hè.. je moet niet zo klein zijn [a]
Ik had een keer in de vierde.
Toen had ik zwarte nagellak op x__x
Toen draaide zo'n meid zich naar mij toe: Ben je gothic?
En voor ik wat kon zeggen zei zo'n Turkse jongen bij mij in de klas: Nee man, ze draagt toch witte schoenen ><
En toen zei ik: Duhh. Ik ben niet goth ofzo x_x
Wel volgens een Meisje in mijn klas ben ik emo. Waarom?
Omdat ze dat leuk vind om Dat te Zeggen tegen me.
Nou, eigenlijk is het gewoon om me Te plagen. Want ik draag gewoon Vanalles van kleren.
De ene keer is het héél erg opgemaakt, de andere keer draag ik gewoon een trui met een skinny.
Andere mensen, behalve dat meisje geven me ook geen opmerking van 'emo' of 'gothic'.
Ik droeg een keer een zweetbandje,
zo'n gozer van School meteen,
'Ow draag je dat zweetbandje om je Snijwonden te verbergen?' 'Uhmm ik snij niet eens' hij zo van 'Hmpff jaja vast'
Ik kon z'n nek wel omdraaien. =.=''
Ik heb dat gelukkig nog nooit gehad ofzeuw, Terwijl ik altijd 3 of meer polsbanden draag
jou antwoord is correct!!^^...nee maar nu ff serieus... ik en 2 hele goede en lieve vriendinnen van me zijn dus fan van Toho..en omdat Bill er anders uitziet...enzoo...nouja...ze maken hem uit voor emo..en dan vraagt ie[een hele grote sukkel!!] welles...zo van laat je polsen zien..[omdat hij denkt dat we gesneden hebben enzo....]{en ik heb niets tegen emo's....} maar goed.... hij is echt te erg.....grrr....
Is zo ^^
Ik heb zwart haar, draag skinny jeans, draag allstars, had veel eyeliner[nu niet meer, mijn ogen komen met minder veel mooier uit^^] op en iedereen vond/vind me emo ^^. Das echt beu, want ik ben geen emo. Ze moeten mij niet in hokjes plaatsen want ik pas daar toch niet in ^^
Ik ben gewoon Pia.
Ik heb me doodgelachen
2 vriendinnen en ik liepen in de staat
En kwam er zown dom wijf aan en die zei
Jooow Gothic's in daa House
Omg ik moest tog wel zo hard lachen >.<
-lean back, lean back-
Ik zou me kapotlachen. Tijdens een meeting noemden mensen ons 'vuile emo's' ofzo..