• Leute :

    WAAROM, zijn we allemaal ineens zo negatief over TH? Ik snap dat niet weetje. OKE, ze zijn in Amerika voor een lange tijd, we missen ze en ze blijven steeds maar Langer& Langer, en daar zijn we ook kwaad over. Maar, inplaats van zo negatief te zijn kunnen we ze ook gewoon steunen in de dingen die ze doen?.. Ik bedoel, TH heeft toch ook veel voor ons gedaan?.. en kom op, de jongens hebben het zelf ook zwaar. En zij kunnen echt niet alles zelf bepalen, maar dat doet het Manegment -.-

    Dat is wat ik vind (A)

    x]


    I'll Dry the tears You Hide :3

    Negatief in welke zin?
    Alsin, het gaat niet goed met ze, of, ze moeten terug komen?

    Wat jij negatief noemt. De waarheid ís gewoon negatief.

    Negatief in welke zin?

    Alsin, het gaat niet goed met ze, of, ze moeten terug komen?


    Negatief in de zin van dat iedereen maar zegt van: Ja, in amerika, en wanneer dan voorbij is komen ze weer terug hierheen, en dan ehbebn ze bijna geen fans meer over en is het DAG DAG TH, of ze hebben het hier helemaal verkloot door naar amerika te gaan ><

    ENZ.... en ik ben het er wel mee eens dat het ontzettend slecht met ze gaat, en ik wil ze ook wel terug enz..


    I'll Dry the tears You Hide :3

    Hier zijn dus echt al ontelbaar veel topics over. Wees eens orineel. ><

    Oh dat, tja, dat krijg je ook als je als band je trouwe fanbase 'laat stikken.'
    Ik snap de fans wel eigenlijk, maar het onderwerp zelf is wel genoeg uitgemolken indeed :'D

    IDD XD


    I'll Dry the tears You Hide :3