• Owkééj mensen ^^
    Ik vond SHOUT! like een leuwke naam voor een quiz >< Maar ik heb nu toch wel geen inspiratie om er een quiz rond te maken. Dus vroeg ik me af of iemand van jullie hier een idee had die bij de titel SHOUT! past?
    Maaruh nog een vraagje ;

    Vind je de titel eigenlijk wat? ><

    Greetz! <33.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Maar like.. waarom zou je een verhaal gaan maken naar een titel, beter andersom dan.. x]


    Mew <3

    Ik maak ook altijd verhalen naar titels ^^ Wel kort en krachtig deze. Idee:
    Een meisje is vroeger mishandeld, en nu helpt ze andere mishandelde meisjes met een project genaamd shout?
    Waaah ik ben inspiratieloos ^^


    Your make-up is terrible

    Een meisje (ff eva) woont alleen in haar huis samen met haar broer. Elke avond komt haar buurjongen; Alex door het raam naar binnen. Haar broer komt haar elke avond controleren, waardoor het niet zo handig is. Dan gaat ze mee met Alex op het dak. Dan word ze niet gestoord door haar broer. Maar dan merkt ze dat Alex niet gewoon is. Maar een vuile viezerik die haar alleen maar dood moet krijgen van een opdrachtgever. Hij duwt haar van het dak af. Ze schreeuwt voor haar leven..


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    xd Beetje vaag


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Ik maak ook altijd verhalen naar titels ^^ Wel kort en krachtig deze. Idee:
    Een meisje is vroeger mishandeld, en nu helpt ze andere mishandelde meisjes met een project genaamd shout?
    Waaah ik ben inspiratieloos ^^

    die vind ik eigenlijk wel nog tof ><


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Voor als je nog een idee nodig hebt:
    Een meisje houdt zeer veel van dieren en kan niet tegen dierenmishandeling.Omdat dieeren zefl niets kunnen zeggen wil zij hen helpen.Ze probeert mensen te overtuigen maar niet iedereen is daar blij mee.
    Beetje een vaag idee -_-'


    The soul needs autumn.

    Voor als je nog een idee nodig hebt:
    Een meisje houdt zeer veel van dieren en kan niet tegen dierenmishandeling.Omdat dieeren zefl niets kunnen zeggen wil zij hen helpen.Ze probeert mensen te overtuigen maar niet iedereen is daar blij mee.
    Beetje een vaag idee -_-'

    Ik vind het niet zow vaag hoor.. Vind hem wel iets hebben


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right