• Ik lig daar dus op de bank me te vervelen gaat de bel, mijn moeder doet open en wie dstaat daar.^^ die gast die me heeft aangereden, even zeggen dat het hem spijt en kijken hoe het met me gaat, kwam ie aanzetten met een chocolade reep en een zak drop[/wel lekker] ik had liever gehad dat hij een rolstoel had meegenomen.^^
    Gelukkig heeft hij niet ezien wat er allemaal op het gips staat.^^
    x3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Whaha, dat is maar goed ook. Waarschijnlijk had hij een hartaanval gekregen bij het lezen van mijn berichtje ><


    Bored.

    hihi xD
    magk dan 1 dropje bij je kome ophale iefseltje


    We can only learn to love by loving.

    Whaha, dat is maar goed ook. Waarschijnlijk had hij een hartaanval gekregen bij het lezen van mijn berichtje ><

    Gheghe,^^ van mij mogt hij het lezen.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    hihi xD
    magk dan 1 dropje bij je kome ophale iefseltje

    Wanneer je maar wilt


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Nou, dat is dan in elk geval wel zo fatsoenelijk. Maar hij loopt niet een een bifocale [ofzo] breuk x'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Nou, dat is dan in elk geval wel zo fatsoenelijk. Maar hij loopt niet een een bifocale [ofzo] breuk x'D

    Zo is dat, ik ga ook zijn poot breken.[/Grr]


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    whaa ! Wat stond er dan op je gips,, Staat er ook iets van mij op? <,3


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    dat is wel lief :)!


    I solemny swear i am up to no good

    May the bastard that hit you burn in hell.

    X. Máriko ^^

    Dat staat er onder ander op,. maar nee je mag nog wel iets zeggen er is nog wel plek, ergens


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    xD LOL

    sorry klinkt stom, maar volges mij kan een zak drop en een reep chocolade niet echt goed maken dat jij int gips zit xD

    -xxx-


    You can never wear to much black

    Toch aardig van die man dat hij toch nog langskomt. Beter dan dat hij gewoon niet langskomt en doet alsof hij niks heeft gedaan.

    wat staat er dan zo allemaal op je gips dat hij niet mocht lezen...of mag ik dat niet weten????
    wel aardig dat hij zich zorgen maakt om jou!!
    xxx


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ach, hij voelt zich dus schuldig en wilt zijn schuld afkopen met snoep x'D
    Moet je van profiteren en meer vragen^^
    Oké, best niet doen eigenlijk^^

    Ach toch lief dat hij zich verontschuldigde^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay