• Dat lukt me dus niet, ik val echt zo weer weetje,.. dus nu moet ik wachten totdat er een rolstoel vrij is^^ en moet ik dus op de bank blijven liggen,. met uitzicht op mijn onder gekladde been,.^^weet iemand nog iet tegen mijn verveling?
    x3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Maak een serie, doe een serie. Of.. Ga allerlei dvd's bekyken (A).

    @ Rose.
    Schatz, meen je dat nu serieus? Wat's er kiddoo? (H).
    En welke van je 'friends' hebben je laten vallen? Ö


    You're the one. But you don't care 'bout me anymore.

    (...)
    Geeft niet.. Maar ik voel me nu echt kut -_-
    En ik scheld geen mensen uit als ze me niks misdaan hebben. 't liefst zou ik nu alleen wel me vrienden uitschelden want ik voel dat zy me nu 't meest hebben laten vallen.. :S

    DOe maar net of ik een van die mensen ben, het lucht echt op hoor, om je eens flink te laten gaan.^^


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Oew ik wil wel nooit meer gymen hoor.^^

    een hamster, stoer, moet ik nog wel een naam hebben.[/en mijn ma overtuigen maar oke.]
    Ik mag al drie jaar niet meer sporten >< En het is F*cked Up!


    Bored.

    (...)
    DOe maar net of ik een van die mensen ben, het lucht echt op hoor, om je eens flink te laten gaan.^^

    Nee schat. Ik kan 't gewoon niet. Dan ga ik me nóg kutter voelen omdat ik een onschuldig persoon heb lopen uitschelden. Ik wacht wel gewoon tot dat myn broer thuis komt. Dan ga ik hem uitschelden omdat hy me vanochtend sloeg. Dan kan ik even tekeer gaan tegen iemand die 't wel gewoon verdient.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)Ik mag al drie jaar niet meer sporten >< En het is F*cked Up!

    WOW?!
    3 Jaar?!
    Ik mag 3 maanden niet meer sporten en dat door myn enkel -_-' Ik moet 15 Dec MRI- scan gaan doen.
    Ik ben eigenlyk best bly dat ik niet hoefde te sporten maar 3 jaar? Dat's echt wel fucked up!


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Maak een serie, doe een serie. Of.. Ga allerlei dvd's bekyken (A).

    @ Rose.
    Schatz, meen je dat nu serieus? Wat's er kiddoo? (H).
    En welke van je 'friends' hebben je laten vallen? Ö

    Naah, ik word overal vuil aangekeken etc. 't lykt wel alsof ik de school iets misdaan heb -_-'. En dat groepje waar ik altyd by sta sluit me nu ook deels buiten >,<'. Je weet wel dat groepje met Sam., Beer. enz.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    WOW?!
    3 Jaar?!
    Ik mag 3 maanden niet meer sporten en dat door myn enkel -_-' Ik moet 15 Dec MRI- scan gaan doen.
    Ik ben eigenlyk best bly dat ik niet hoefde te sporten maar 3 jaar? Dat's echt wel fucked up!

    Ja, en het leuke is. Ik mag nu al nooit meer sporten. Als ik maar een uurtje of twee loop krijg ik al weer last van mn enkelbanden. Ik krijg waarschijnlijk speciale enkelbanden, ontwikkeld door de sportartsen in Papendal, maar ze durven niets te garanderen ><
    Jij sterkte met je enkel <3


    Bored.

    Ö Ivy!
    Nu je toch niks te doen hebt.. :)
    GA VERDER MET DIE GEWELDIGE SERIES VAN JE! <3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    Ja, en het leuke is. Ik mag nu al nooit meer sporten. Als ik maar een uurtje of twee loop krijg ik al weer last van mn enkelbanden. Ik krijg waarschijnlijk speciale enkelbanden, ontwikkeld door de sportartsen in Papendal, maar ze durven niets te garanderen ><
    Jij sterkte met je enkel <3

    :O. Omygosh.
    -Houdt enkels stevig beet uit angst-
    Maar hoe bedoel je dan 'speciale enkelbanden'?

    &nd jy ook Sterkte!<3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik heb nog nooit op krukken moeten lopen x)
    Heb dan ook nog nooit iets gebroken ofzo (;
    Maar tegen de verveling weet ik niet veel.
    Als ik me verveel ga ik meestal dansen maar daar heb jij nu niet veel aan (;
    Je kan muziek luister,quizen schrijven ofzo.


    The soul needs autumn.

    (...)
    Naah, ik word overal vuil aangekeken etc. 't lykt wel alsof ik de school iets misdaan heb -_-'. En dat groepje waar ik altyd by sta sluit me nu ook deels buiten >,<'. Je weet wel dat groepje met Sam., Beer. enz.

    Ááááh!
    Zo gemeen! Maar als je niks gedaan hebt waarom doen ze dan zo?
    Ik ga dat groepje slaan als ze jou verdrietig maken Rosie!<3


    You're the one. But you don't care 'bout me anymore.

    (...)
    :O. Omygosh.
    -Houdt enkels stevig beet uit angst-
    Maar hoe bedoel je dan 'speciale enkelbanden'?

    &nd jy ook Sterkte!<3

    Nou, normale enkelbanden, die dingen ter ondersteuning van je enkels, zijn van stof of elastiek. Die van bij worden naar de vorm van mijn voet, enkel en kuitbeen gemaakt. Daarbij zijn die van hard plastic. Anyway, die moeten er dus voor zorgen dat ik fatsoenlijk kan lopen en sporten ><


    Bored.

    (...)
    Nou, normale enkelbanden, die dingen ter ondersteuning van je enkels, zijn van stof of elastiek. Die van bij worden naar de vorm van mijn voet, enkel en kuitbeen gemaakt. Daarbij zijn die van hard plastic. Anyway, die moeten er dus voor zorgen dat ik fatsoenlijk kan lopen en sporten ><

    Wów, dat klinkt ingewikkeld :O.
    Wanneer kryg je ze dan eindelyk?
    Hopen dat ze er dan ook echt voor zorgen en dat je gauw weer gewoon kan lopen en sporten! :)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    Wów, dat klinkt ingewikkeld :O.
    Wanneer kryg je ze dan eindelyk?
    Hopen dat ze er dan ook echt voor zorgen en dat je gauw weer gewoon kan lopen en sporten! :)

    Nou, dat kan nog wel even duren. Mn psycholoog doet moeilijk over stress en dat ik dat nu even niet kan gebruiken. En daar zijn mn ouders het jammer genoeg mee eens. Njah, de sportartsen zijn al begonnen aan de eerste onderzoeken. Want dat duurt freakin' lang voordat ze alle juiste gegevens hebben. ><


    Bored.

    (...)
    Nou, dat kan nog wel even duren. Mn psycholoog doet moeilijk over stress en dat ik dat nu even niet kan gebruiken. En daar zijn mn ouders het jammer genoeg mee eens. Njah, de sportartsen zijn al begonnen aan de eerste onderzoeken. Want dat duurt freakin' lang voordat ze alle juiste gegevens hebben. ><

    :O
    Gewoon die psycholoog slaan :).
    Maar 't is ook wel ingewikkeld om zo'n ding te maken.. dus tja.. Dan duurt 't lang.
    Omygosh, ik vind het nogal een creepy gedachte als ik aan die speciale enkelbanden moet denken..


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3