• Mijn ouders zijn dus overprotected zeg maar, ze controlerenecht alles. zoals:
    - Mijn mobiel[/op nummers van onbekenden of smsjes]
    -mijn msn geschiedenis.[/Pff.]
    -Ik mag niet alleen in het donker naar huis fietsen[/ik zou het nooit doen, want zet mij in mijn eentje op straat als het donker is en je hebt me aan het janken.ben bang in het donker.een hele openbaring!]
    Nou, en ik vind dat dit al genoeg is,
    Maar ik ben er wel aan gewent, en vind het ook niet erg, omdat ik wel weet waarom ze het doen, maar zijn jullie oudrs nou ook zo?
    x3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Mijn ouders niet Ö
    Geen van die punten van jou. Ze lezen neits op mijn pc x'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Mijn ouders maakt het geen flikker uit wat ik doe, als ik mezelf maar niet in de problemen werk. Ik wordt heel erg vrijgelaten. Ik mag eigenlijk doen wat ik wil.


    Bored.

    Nee, totaal niet. Mijn ouders kijken nooit naar mijn gsm of mijn msn.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Nee eigenlijk niet... XD
    Ze mogen echt niet in mijn mobiel, of op mijn laptop kijken!


    Your make-up is terrible

    Nee, gelukkig niet. Het maakt mijn vader geen bal uit met wie ik bel/sms/msn. Zolang ik maar oplet.
    In het donker mag ik bets naar buiten. Als ik dat niet zou mogen, zou ik het trouwens alsnog doen. *scheit aan regels*


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Mijn ouders maakt het geen flikker uit wat ik doe, als ik mezelf maar niet in de problemen werk. Ik wordt heel erg vrijgelaten. Ik mag eigenlijk doen wat ik wil.

    Zullen we ruilen?!
    Nee nouja, ik vind het niet zo erg, en mijn gepsrek geschiedenis kanik ook wijzigen...[/ze zijn niet zo slim om het allemaal te achterhalen, nog niet in ieder geval]


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Nee, gelukkig niet. Het maakt mijn vader geen bal uit met wie ik bel/sms/msn. Zolang ik maar oplet.
    In het donker mag ik bets naar buiten. Als ik dat niet zou mogen, zou ik het trouwens alsnog doen. *scheit aan regels*

    Ik heb ook een schijt aan de regels,..^^ maar niet aan die van mijn ouders...


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    mijne helemaal niet. ik mag ook niet in het donker fietsen, maar dat wil ik ook niet :p


    -

    nou mijn ouders lezen niet mijn gsm of msn gesprekken maar als het op jongens aankomt zijn ze echt heel erg,vooral me moeder
    Laatst wou ik film gaan kijken met 3 jongens,echt super goeie vrienden,bij 1 van die jongens thuis. Ging ze weer helemaal dingen in haar hoofd halen met sex enzo >< Terwijl ik een vriendje heb ><


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Mijn ouders wille ook nii dak s'avonds op straat rond loop, ze huren mijn broer in om in men gsm te zitte maar de computer chekken ze nu net niet ^^xD


    Your Butt is Mine!

    Nee mij ouders zijn niet zo,Eigenlijk had ik gedacht dat me ouders zo wel zouden zijn omdat ik geloofig ben maar nee ze zijn zo nietxD

    De eerste twee punten niet. [/gelukkig] maar da laatste puntje wel. Ik mag niet alleen in het donker naar huis fietsen of ergens naartoe gaan --"


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    nou mijn ouders lezen niet mijn gsm of msn gesprekken maar als het op jongens aankomt zijn ze echt heel erg,vooral me moeder
    Laatst wou ik film gaan kijken met 3 jongens,echt super goeie vrienden,bij 1 van die jongens thuis. Ging ze weer helemaal dingen in haar hoofd halen met sex enzo >< Terwijl ik een vriendje heb ><

    nou over jongen zeiken ze niet, omdat ze wel weten dat ik niet zoveel met jongens omga,, en de jongens waarmee ik omga kennen ze wel, dus daar is weinig aan te controleren.[/kennen al hun achtergronden man.nee grapje]


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Mijn ouders zijn dus overprotected zeg maar, ze controlerenecht alles. zoals:

    - Mijn mobiel[/op nummers van onbekenden of smsjes] << Nee ;)

    -mijn msn geschiedenis.[/Pff.]Nopsie

    -Ik mag niet alleen in het donker naar huis fietsen[/ik zou het nooit doen, want zet mij in mijn eentje op straat als het donker is en je hebt me aan het janken.ben bang in het donker.een hele openbaring!]Jaaa.. :S

    Nou, en ik vind dat dit al genoeg is,

    Maar ik ben er wel aan gewent, en vind het ook niet erg, omdat ik wel weet waarom ze het doen, maar zijn jullie oudrs nou ook zo?


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Ik mag van mijn ouders 's avonds ook niet alleen over straat. Naja, ik zou dat uit mijzelf toch niet doen, want ik ben al bang als ik 's avonds naar de kelder moet ofzo --" Jaa, ik heb nopgal schrik in het donker. ö
    En mijn mama kijkt ook altijd in de geschiedenis van mn laptop, of ze komt erbij staat en vraagt dan 'wat ben je aan het doen?' en 'praat je zo ook met mensen die je niet kent?' en zo van die dingen --" Maar in mijn belgeschiedenis kijkt ze niet. ( :


    Listen to what we're not saying..