• Heey misschien is het al oud nieuws maar ik dacht.. laat ik het nog maar even melden. Ik weet niet hoeveel bandjes er komen bij het goffert Maar in ieder geval komen de jeremy's. Dit is zeker, want het staat op hun officieele hyves. En aangezien ze al 3 jaar proberen om als voorprogramma bij tokio hotel te komen had ik dit wel verwacht.

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    Als andere mensen meer weten over evt. nog een band of artiest.. drop het hier.. Maar dan niet zeggen ze komen zeker omdat jij het wilt! xD wel even bronvermelding ofzo zodat mensen weten waar ze aan toe zijn. x.


    Wie du mir, so ich dir.

    Wie zijn de jeremy's ? :P

    Ik heb ook ergens gehoord dat
    The Jonas Brothers als voorprogramma gingen komen.

    Ik weet niet of het een roddel is maar dat heb ik gewoon ergens gehoord!

    Maar wie zijn de jeremy's ??

    Wie zijn de jeremy's ? :P

    Ik heb ook ergens gehoord dat
    The Jonas Brothers als voorprogramma gingen komen.

    Ik weet niet of het een roddel is maar dat heb ik gewoon ergens gehoord!

    Maar wie zijn de jeremy's ??


    De jeremy's zijn een nederlands bandje dat bekend is geworden door tmf kweekvijver volgens mij http://jeremysnoise.hyves.nl/ officiele hyve.

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    en Jonas brothers dat stond inderdaad in de bravo.. maar of dat zo is blijft een raadsel.

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik hoorde dat dat van de jonas brothers niet waar was, want die zijn op dat moment ergens anders ofzo


    I Can Be Your Hero, Baby <'33

    Ik hoorde dat dat van de jonas brothers niet waar was, want die zijn op dat moment ergens anders ofzo


    Inderdaad ik heb net op hun officieele site gekeken en daar staat niets over nederland/goffert. Dus het zal wel niet waar zijn.

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    ik had gehoord dat nena of de kp kwammen
    maar volgens mij is dat niet


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    nee JB is het zeker niet, want die zitten 14 Juni met Avril in Monaco...

    ik vind de jeremy zuigen >,<
    ik vind ze bagger, en slechtt!
    ik kom voor th, dus dat is het belangrijkste.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Njah die jeremy's kunnen me iegenlijk niets schelen:P

    Wie of wat ze zijn ook niet xD

    Ik ga voor Th en that's it

    ik had gehoord dat nena of de kp kwammen
    maar volgens mij is dat niet


    Achja als Nena in het voorprogamma zou staan zou ik al dood gaan voor het voorprogramma afgelopen zou zijn, en dat is niet zo toll want ik wil tokio hotel natuurlijk ook nog zien. En killer pilze lijkt me sterk.. want het word gesuport door tmf dus zal het gewoon een nederlands bandje zijn, maar ik heb dus gehoord dat er meerder bands/artiesten komen.. dus ik vraag me af wie er dan nog meer komen besides the jeremy's.

    x.


    Wie du mir, so ich dir.