Oei ik ben voreg jaar naar mijn examen wiskunde gegaan zonder te leren! Mr datdoe ik nooit meer, i kwas er wel vn door, maar dat is echt zo stressen!
ö als ik naar een examen wiskunde ga zonder te leren, ben ik zeker dood ^^
wij moesten tot vorig jaar megaveel theorie kennen, vanaf dit jaar normaal niet meer.
ooowh onze examen week begind morgen en dan hebben we per dag 1 examen ¬¬ morgen heb ik dus nask en ik ben eht nu al helemaal zat... ik heb net al zon 1.5 uur zitte leren .. ik haat het ¬¬
ooowh onze examen week begind morgen en dan hebben we per dag 1 examen ¬¬ morgen heb ik dus nask en ik ben eht nu al helemaal zat... ik heb net al zon 1.5 uur zitte leren .. ik haat het ¬¬
Ik heb ondertussen al 2uur geleerd. Anw, succes voor morgen en al de andere dagen dat je exames hebt!
Jah echt.
Ik zit in Beroeps.
ik heb 3 examens maar in principe 7
want mijn prakijk vakken: metaal,bouw,elektriciteit,hout daarvan de teorie die zitten samen in een exaam en die andere is natuurkunde en nog iet.
Jah echt.
Ik zit in Beroeps.
ik heb 3 examens maar in principe 7
want mijn prakijk vakken: metaal,bouw,elektriciteit,hout daarvan de teorie dieat zit samen in een exaam en die andere is natuurkunde en nog iet.