@stylishMe; ik heb ook pas op het einde van de week examens en begin met nederlands, maar aan dat examen begin ik pas donderdagnamiddag te leren, omdat dat totaal niet moeilijk is bij ons. Ik ben fysica aan het leren en dat hangt behoorlijk mijn strot uit. Kutvak
Nop^^
Weetje ik zit in het vijfde middelbaar en studeer gemiddeld twee uur voor 1 examen, dus waarom zou ik zot worden?
In het vijfde middelbaar ben je vast al een heleboel gewoon. Ik zit in het derde, en leer niet elke dag mijn lessen, misschien dat het daardoor komt dat ik nu zot ben door 1uurtje te leren ^^
@StylishMe : nja, ik heb 2moeilijk examens op 1 dag, dus leer ik er alvast 1, anders is het niet haalbaar. Maar ik haat het echt zo hard, fuck it. 8dagen examens zijn echt mijn dood, vorig jaar had ik maar 5dagen examen ><
ik heb ook 8dagen exames en heb er 12 te doen.
Ik heb chemie en fysica op één dag maar das altijd zo dus, ik heb er mee leren leven x'D
Ik kom meestal goed door de exames heen dus.
@ StylishMe: omg ocharme >< ik weet niet precies hoeveel examens ik heb..ik denk 10 examens ofzo. Ik hoop dat het je lukt, mij zou het allesinds niet lukken n_n
Bwaah, ik haat de examens niet zo hard. Studeren en dan daarna moet je het nooit meer kennen!
En zolang leer ik niet voor mijn examens^^ en ik was nog van geen 1 examen gebuisd geweest^^
Bhalve modeling gedragswetenschappen en godsdienst!OoxD
Bwaah, ik haat de examens niet zo hard. Studeren en dan daarna moet je het nooit meer kennen!
En zolang leer ik niet voor mijn examens^^ en ik was nog van geen 1 examen gebuisd geweest^^
Bhalve modeling gedragswetenschappen en godsdienst!OoxD
Dan heb jij geluk Ô ik ben nog maar 1x gebuisd voor een examen en dat was voor wiskunde..