• Vandaag is die FanParty dus en ik ben ni gewonne :O
    Pff das zo oneerlijk Majaa.. der zal wel ne andere dag kome dak TH nog is ga zien zekers ^^


    Your Butt is Mine!

    Ik heb ook niets gevonden.
    Das balen maar kom.
    Er zal nog wel nen andere dag komen waar dak th zal zien zeker...


    Ik vind trouwens dat ze een fanparty hadden moeten organiseren voor alle fans.
    Alsof de mensen die een ticket gewonnen hebben.
    De enigste zijn die gestemt hebben voor die mtv awards.


    I need you like a heart needs a beat

    -zingt-
    hou het ontopic, lalala ontopic

    Oee ik zingt mee xD OnTopiiiic ^^


    Your Butt is Mine!

    (...)
    Egt he xD,, ik vind da die zo terug een party moete geven voor alleen belgische en nederlands fans moge kome, en dan win ik da zo toevallig (A)


    ik ook


    I need you like a heart needs a beat

    (...)

    ik ook

    Yeah xD da is egt het beste idee he xD^^


    Your Butt is Mine!

    (...)
    Yeah xD da is egt het beste idee he xD^^


    idd xD


    I need you like a heart needs a beat

    (...)

    idd xD

    of ik wil een sineersesie in belgie!
    wij hebbe da nog ni gehad xD dus wrm nu ni??


    Your Butt is Mine!

    Ik ben blij dat ik niet gewonnen heb!
    Als ik maandag niet naar school zou gekomen zijn, zou ik dinsdag mijn examen niet mogen doen, dus dan was het helemaal uit de hand gelopen.
    Daarbij, ik zou toch niet gemogen zijn van lijn ouders, mijn ouders gaan echt wel niet zeggen 'oh ga maar gerust naar Hamburg hoor'. o.O

    Besides dat van het goedmaken van Wb... is er eigenlijk iemand die dat geloofd? 'K denk niet dat ze dat ooit gaan 'goedmaken' hoor.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik ben blij dat ik niet gewonnen heb!
    Als ik maandag niet naar school zou gekomen zijn, zou ik dinsdag mijn examen niet mogen doen, dus dan was het helemaal uit de hand gelopen.
    Daarbij, ik zou toch niet gemogen zijn van lijn ouders, mijn ouders gaan echt wel niet zeggen 'oh ga maar gerust naar Hamburg hoor'. o.O

    Besides dat van het goedmaken van Wb... is er eigenlijk iemand die dat geloofd? 'K denk niet dat ze dat ooit gaan 'goedmaken' hoor.

    Buh ik weet ook wel dat ze dat nooit zullen doen, maar hopen kan toch helemaal geen kwaad?


    Your Butt is Mine!

    Ik had oowl meegadaan^^, maarja ik ben nog geen 16 Xo, Best oneerlijk eigelijk.. Maarja, er komt vast nog wel een kans (A)


    I'll Dry the tears You Hide :3