• want: ik wil een nieuwe serie beginnen maar ik ben leeg.

    Daarom vraag ik aan jullie of jullie iets weten en als er iemand iets Geniaals verzint krijgt diegene ook meteen een rol in de serie, dat is toch een goeie deal?

    Ohja, het mag over TOHO

    UPDATE:

    deze heeft gewonnen:

    Cloë & Christy zyn 't bitchy stel van de school en natuurlyk de rykste. Natuurlyk horen ze dan ook van alle kanten dat iedereen Tokio Hotel plots heel cool vindt. Na al dat gepraat besluiten ze aan hun vaders te gaan vragen of ze TH een keer op school kunnen brengen. Hun vaders regelen dat natuurlyk en al gauw staat TH op hun schoolpodium. Maar helaas, de meiden blyken 't niks te vinden en haken halverwege hun optreden af. Tokio Hotel wordt plots door iedereen gehaat en hun fans nemen af. Ze willen wraak op deze 2 meiden omdat ze hier tot geleid hebben. Ze bedenken een plan maar wat als Tom dan op de meiden verliefd word? Zal hun plan nu verraden worden en in 't water vallen?



    Kus(H)


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Everyone Hates Tokio Hotel But They Want Revenge


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    The Whole World Hates Tokio Hotel Because Of Two Girls


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Cloë & Christy zyn 't bitchy stel van de school en natuurlyk de rykste. Natuurlyk horen ze dan ook van alle kanten dat iedereen Tokio Hotel plots heel cool vindt. Na al dat gepraat besluiten ze aan hun vaders te gaan vragen of ze TH een keer op school kunnen brengen. Hun vaders regelen dat natuurlyk en al gauw staat TH op hun schoolpodium. Maar helaas, de meiden blyken 't niks te vinden en haken halverwege hun optreden af. Tokio Hotel wordt plots door iedereen gehaat en hun fans nemen af. Ze willen wraak op deze 2 meiden omdat ze hier tot geleid hebben. Ze bedenken een plan maar wat als Tom dan op de meiden verliefd word? Zal hun plan nu verraden worden en in 't water vallen?

    deze heeft gewonnen <33333


    Ice-cream Rockt more than you x3

    (over LoveGames)
    SLIJMBAL!!!
    hoeveel moeite wil je doen om een rol te krijgen??


    Music is my drug, I need it all the time!

    (over LoveGames)
    SLIJMBAL!!!
    hoeveel moeite wil je doen om een rol te krijgen??

    Géén,want ik moet géén rol en mijn serie is toch niet gekozen dus zaag niet.


    The soul needs autumn.