• want: ik wil een nieuwe serie beginnen maar ik ben leeg.

    Daarom vraag ik aan jullie of jullie iets weten en als er iemand iets Geniaals verzint krijgt diegene ook meteen een rol in de serie, dat is toch een goeie deal?

    Ohja, het mag over TOHO

    UPDATE:

    deze heeft gewonnen:

    Cloë & Christy zyn 't bitchy stel van de school en natuurlyk de rykste. Natuurlyk horen ze dan ook van alle kanten dat iedereen Tokio Hotel plots heel cool vindt. Na al dat gepraat besluiten ze aan hun vaders te gaan vragen of ze TH een keer op school kunnen brengen. Hun vaders regelen dat natuurlyk en al gauw staat TH op hun schoolpodium. Maar helaas, de meiden blyken 't niks te vinden en haken halverwege hun optreden af. Tokio Hotel wordt plots door iedereen gehaat en hun fans nemen af. Ze willen wraak op deze 2 meiden omdat ze hier tot geleid hebben. Ze bedenken een plan maar wat als Tom dan op de meiden verliefd word? Zal hun plan nu verraden worden en in 't water vallen?



    Kus(H)


    Ice-cream Rockt more than you x3

    OMG, ik was ff een quiz aan het lezen en daarvoor waren er nog maar 3 reacties en nu al 18 dat vindt ik SEXX


    Ice-cream Rockt more than you x3

    :P En dan moet je ze nu allemaal gaan lezen :)


    You're the one. But you don't care 'bout me anymore.

    :P En dan moet je ze nu allemaal gaan lezen :)


    Ja idd <33


    Ice-cream Rockt more than you x3

    En? Al een paar gelezen of nog niet? :P


    You're the one. But you don't care 'bout me anymore.

    (Naam)Heeft last van allerlei dingetjes. Ze moet van haar ouders naar de dokter om bloed laten te prikken. Na een week moet ze weer bij de dokter komen. Hij zegt tegen haar dat het niet goed is en dat ze gelijk naar het ziekenhuis. (Naam)heeft daar geen behoefte aan en verzwijgt voor iedereen wat er nou eigenlijk aan de hand is. Ze schrijft in haar dagboek wat er nou eigenlijk aan de hand is. Tegen haar ouders zegt ze dat ze bloedarmoede heeft. Maar dan wordt ze aangereden en moet ze naar het ziekenhuis. Als ze wakker wordt vertelt haar vader dat ze ernstig ziek is. En dat ze nog maar even te leven heeft. Ze wil geen kuur meer en wil naar huis. Voordat ze haar ogen voorgoed dicht doet vraagt ze aan haar beste vriendin of ze haar dagboek wil verbranden als ze er niet meer is. Haar beste vriendin vindt alles goed. Maar als ze haar dagboek leest als (naam) er niet meer is. En wat als ze erachter kotm dat (naam) iedereen heeft voorgelogen?


    Music is the new sex

    En? Al een paar gelezen of nog niet? :P


    Jaaah, OMG echt een boel goeie iedeeen, ik vindt die ene goed van jou met die twee rijke meiden waarop TH wraak wilt nemen


    Ice-cream Rockt more than you x3

    (...)

    Jaaah, OMG echt een boel goeie iedeeen, ik vindt die ene goed van jou met die twee rijke meiden waarop TH wraak wilt nemen

    (A) Thank you voor 't compliment :)


    You're the one. But you don't care 'bout me anymore.

    (...)
    (A) Thank you voor 't compliment :)


    Graag gedaan, ik wacht nog ff af om te kijken of er nog meer ideeen komen en anders heeft die gewonnen van jou!


    Ice-cream Rockt more than you x3

    (...)

    Graag gedaan, ik wacht nog ff af om te kijken of er nog meer ideeen komen en anders heeft die gewonnen van jou!

    Yeey! (A)
    Nou nog afwachten of er een beter idee komt Ö


    You're the one. But you don't care 'bout me anymore.

    OOHja weet je er toevallig nog een goed pakkende titel ervoor?, i know ik vraag veel van je


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Ikke ga mijn ideetjes even verwijderen ?
    Want dan heb ik zelf straks weer een nieuwe serie ofzo?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ikke ga mijn ideetjes even verwijderen ?
    Want dan heb ik zelf straks weer een nieuwe serie ofzo?


    Okee is Goed Hoor HUNNYPEEP


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Ik heb een wel een titel:
    We Want Revenge But Tom Is Faling In Love With One Of The Girls


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    OOHja weet je er toevallig nog een goed pakkende titel ervoor?, i know ik vraag veel van je

    Revenche from Tokio Hotel.
    A Revenche that falls apart!


    You're the one. But you don't care 'bout me anymore.

    (...)
    Revenche from Tokio Hotel.
    A Revenche that falls apart!


    [TH] Get Revenche on 2 Girls, is dat mischien wat?


    Ice-cream Rockt more than you x3