• Ik zou graag jullie mening hebben over tokio hotel . Want het lijkt alsof ze maar meer uit de mode gaan ik vind ze al lang niet meer goed (heb ze eigenlijk nooit goed gevonden).Maar op tmf of op jim hoor ik er ook niks meer van dus als je dit leest zou je dan een reactie kunnen achterlaten wat je te zeggen hebt als je dan nog zin in een quiz kan je misschien een reactie achterlaten over die quiz .(cool)(dance)


    Take my hand tonight

    Ja het is waar th is minder popu maarja da komt denk ik omda fans het irri vinne da ze in Amerika zittn majah komaan ze willn daar ook beroemd worre hè;) ik in ieder geval sta nog aan hun zij (altijd eiglijk xD IMMER UND IMMER(H)) voilà reactie gezet einde:P)

    XxSeebkexxX

    _______________________________________________
    Tomsel Kaulitsel is my love <3!



    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    onzin, uit de mode is alleen bij kleding vind ik.
    ik luister nu wel minder omdat ik die liedjes zo vaak heb gehoord, nu luister ik bijv antic cafe maar ik weet nou al dat in na 2 weken weer weg.
    er zijn geen wannebe fans denk ik,ze noemin zich gwn te snel fan.
    ik heb het nooit lang volgehouden met een band met th dus wel al 2 jaar fan. maar idd door de JB zijn er veel fans oppeens van smaak verwiseld:P


    Be nyappy

    uh..ooit al op duitse muziekzenders gaan zien? je moet viva enzow checke.. daar heb ik overlaatst zelfs nog rette mich gezien..
    && daar hebbe ze zelfs nog een aparte chat (op teletekst)
    && ze doen daar ook nog veel mee in wedstrijdjes enzow (van te moeten stemmen enzow he..)
    dus volges mij zijn ze nog niet zoo uit de mode hoor.. en het kan me btw nii schele of ze uit de mode zijn of niet, want ik blijf wrschijnlijk toch fan! ook al wordt ik dan een van de enigste fans..


    Sarah; Boefke is nen heten beer!