• Ik zou graag jullie mening hebben over tokio hotel . Want het lijkt alsof ze maar meer uit de mode gaan ik vind ze al lang niet meer goed (heb ze eigenlijk nooit goed gevonden).Maar op tmf of op jim hoor ik er ook niks meer van dus als je dit leest zou je dan een reactie kunnen achterlaten wat je te zeggen hebt als je dan nog zin in een quiz kan je misschien een reactie achterlaten over die quiz .(cool)(dance)


    Take my hand tonight

    gelukkig waren de jonas brothers daar n zijn alle nepfans naar hu overgeschakeld xD



    We moeten ze een kaartje sturen

    Hi Jonas Brothers,

    Thanx for taking over the Wannab's

    xxx
    All the real TH-Fans


    death to the one at the end of the serenade.

    ik vind ze ook telkens minder goed worde wat ze krijgen hgeen nieuwe nummers en de andere gaan verevelen

    Japs, probably.
    Ik was best wel wat iedereen noemt 'nep-fan' ookal vond ik de muziek wel leuk. Maarja ik ben afgehaakt omdat ik veeeuul betere dingen ben tegengekomen.
    But yeah. Ik ben blíj dat ik er geen fan meer van ben. Ik vind de meesten maar triest eigenlijk.


    Mew <3

    Voor mij is Tokio Hotel nooit in geweest dus waarom zou het nu uit zijn? ik blijf van TH houde^^

    helemaal mee eens!! maar ik luister ze wel een stuk minder, al hun liedjes komen zo onderhand mijn neus uit..
    tijd voor een nieuw album XD


    You move me ......... Kurt

    uit de mode is het neit vind ik
    er zijn gwn geen nieuwe liedjes meer gemaakt meer ik lees nog steets heel veel over hun..
    zo als de hitkrant ofzeuw

    (...)

    ja, volledig eens met u:D


    hoe ironisch ;D
    haha. neej dus <.<

    Ik vind het niet echt correct als je zegt; ze zijn uit de mode. Ze zijn geen kledingstuk ofzo...
    Maar, hun populariteit is volgens mij wel gedaald, en gelukkig maar!


    We could Be the talk across the Town. &#9829;

    Pff daar heb j 't weer! x']
    'T kan mij nu is nix schelen of ze 'Uit' zijn!
    Ik blijf fan e alle wannabe's gaan lopen en Dan prijzen de Tshirts af, heb ik er dus meer! XD
    Haha en als ik dr dn mee rond loop Fluisteren de msen dan zo achter men rug vn 'Kijk ze is fan vn Tokio Hotel, zo uit da dii is!' XD Phaha spr!! x']


    If music be the food of love, play on!

    Ik ben nooit fan van ze geweest
    En voor mij waren ze al sins ik ze ken al uit de mode
    [/Mij Mening]

    uit de mode??? EGT NIEJ!!! vin ik dan hoor!
    ik vin ze GEWELDIG!!! ben niej de enige! ze zijn egt niej uit de mode. ze hebbe gwn druk met het nieuwe album dat volgend jaar uit komt!!! dusse maarre ieder zijn eige mening!xD

    Omg, uit de móde? Was TH dan in de mode? XD Da vind ik vaag, kleren uit de mode, oke. Maar een bánd? XD *plat*


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Nja, ik vind ze eerder minder populair.
    Maar dat kan me niets schelen.
    Ik ben dan ook niet zo'n fan dat constant naar Tokio Hotel luistert, er zijn megaveel andere goede groepen.

    Maar inderdaad ze zijn wel minder populair en de 'hype' errond is wel sterk verminderd.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Dat komt gewoon omdat ze al lang geen nieuwe liedjes meer uitgeven, op de duur graken de oude afgezaagd. Want ik ben fan van de muziek en niet omdat ik met Bill/Tom/Gustav/Georg wil trouwen ><.
    Hoe kan muziek nu uit de mode zijn :'). Je vind ze goed of niet.


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.

    Het is wel minder, geef toe !
    Eerst stond de Hitkrant er mee vol, elke week een nieuwe Poster van TH enzo. En nu zijn er maar HEEl zelde posters, en er staat ook bijna niks meer in. Alleen in de Popcorn dat Duitse blad !


    Wakaranai mondai ga grisugite >.>

    Alleen de hype is over. En ik ben ook een monsoonsletje volgens vele mensen hier, maar ik ben ook nogsteeds fan hoor. 8D


    http://ciinderella-.tumblr.com/