• Lieve users,

Het is midzomer, de temperaturen lopen op en de volgende hittegolf staat voor de deur. Daarom vinden we het als mods niet meer dan gepast om wat verse ananasjes aan jullie uit te delen en jullie eraan te herinneren om goed te blijven drinken tijdens de komende stervenshete dagen. Drink genoeg, eet genoeg en vooral veel lekker zomerfruit en blijf uit de zon—kom bijvoorbeeld lekker luxeus Quizletten! En tja, hoe moedigen we jullie beter aan dan met ... een cadeautje? (wbw)

We geven helaas geen auto's weg maar wel heeeerlijke credits voor sappige ananasjes!
    Ja ja, de mods zijn door de hitte in een vrijgevige bui. Altijd al van een golden membership gedroomd? Dit is je kans!

Hoe doe ik mee?
    De eerste vijftien users die hier in dit topic een reactie posten met een foto van een modieuze ananas, krijgen van ons 25 credits cadeau; a.k.a een Golden Membership! *O*

De modieuze ananas mag van het internet zijn gehaald, zelf gefotografeerd of getekend zijn of gephotoshopt: alle modieuze ananassen zijn hier welkom—hoewel onze voorkeur stiekem wel uitgaat naar non AI-ananassen (A) We wijzen de credits zo snel mogelijk toe zodat jullie tijdens de zomermaanden optimaal van onze mooie site kunnen genieten.

Maar... daar stopt het niet! Aan het eind van de actie kiezen we zes leden uit die de mooiste of leukste ananassen hebben ingezonden. Deze geluksvogeltjes krijgen nog een fijne zomercredits-bonus. Het maakt daarbij niet uit of je bij de eerste vijftien inzendingen zat. Dus: de eerste vijftien ananassen krijgen van ons de credits voor een GM, maar verder kan iedereen met hun ananas een kansje wagen om die bonuscredits binnen te slepen!

Uiteraard kan je maar één foto of gif per lid insturen. Meerdere accounts door eenzelfde lid worden niet toegestaan.
    De actie loopt tot 7 augustus, 23.59.

Laat die stijlvolle, hippe, extravagante of compleet absurde ananassen maar komen!

Liefs,
    De mods

"A ship is safe in harbor, but that's not what ships are for"

ik huil

help

☀️🧡✨💛🫶🏻

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

Cabeswater schreef:

ik huil

ohmygod marthe wat c u r s e d :W get it away from meeeeeeeeeee

De eerste ananas is alvast de deur uit *O*
    Who’s next?

[ bericht aangepast op 10 juli 2026 - 12:17 ]

"A ship is safe in harbor, but that's not what ships are for"

Leodh schreef:
    (...)

ohmygod marthe wat c u r s e d :W get it away from meeeeeeeeeee

i can't stop staring at it its so bad

help

Dit is Pien de Pienappel :)

Dramatic

Renna schreef:

Dit is Pien de Pienappel :)

Welkom bij de club, Pien. Een mooie ananas cheque is zojuist bij u bezorgd 😎

Yeeeeyy, altijd al deze smiley eens willen gebruiken *O**O**O*

Ik bedoel YASSSSS ANANASSSSSSSS

[ bericht aangepast op 10 juli 2026 - 12:30 ]

Dramatic

Cabeswater schreef:
    (...)

i can't stop staring at it its so bad

Still, een ananas is een ananas, en we verwelkomen u met deze cheque met een warm hart tot de club. Geniet van uw ananas!

[ bericht aangepast op 10 juli 2026 - 12:33 ]

Ik doe ook gewoon gezellig mee. Met een bonus ananas onder de spoiler, gratis en voor niks, want die is ook net iets te abstract misschien.

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Alvast voorbereid op het Nationaal Hitteplan

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Summerween pineapple

[ bericht aangepast op 10 juli 2026 - 12:55 ]

"I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."

inktzwart schreef:

Summerween pineapple

Stof tot nachtmerries dit, dankjewel hiervoor :'DDD

Dramatic

Beste Catmint, Derks en Inktzwart: de ananas-cheque kunt u terugvinden in uw inbox, de moderators en andere ananassen kunnen niet wachten tot jullie ook tot de zomerfruitclub geïnitieerd zijn (wbw)

Renna schreef:
    (...)
    Stof tot nachtmerries dit, dankjewel hiervoor :'DDD

Voor de magere prijs van slechts 25 credits geef ik jullie allemaal nachtmerries 😛

"I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."