• Lieve users,

Het is midzomer, de temperaturen lopen op en de volgende hittegolf staat voor de deur. Daarom vinden we het als mods niet meer dan gepast om wat verse ananasjes aan jullie uit te delen en jullie eraan te herinneren om goed te blijven drinken tijdens de komende stervenshete dagen. Drink genoeg, eet genoeg en vooral veel lekker zomerfruit en blijf uit de zon—kom bijvoorbeeld lekker luxeus Quizletten! En tja, hoe moedigen we jullie beter aan dan met ... een cadeautje? (wbw)

We geven helaas geen auto's weg maar wel heeeerlijke credits voor sappige ananasjes!
    Ja ja, de mods zijn door de hitte in een vrijgevige bui. Altijd al van een golden membership gedroomd? Dit is je kans!

Hoe doe ik mee?
    De eerste vijftien users die hier in dit topic een reactie posten met een foto van een modieuze ananas, krijgen van ons 25 credits cadeau; a.k.a een Golden Membership! *O*

De modieuze ananas mag van het internet zijn gehaald, zelf gefotografeerd of getekend zijn of gephotoshopt: alle modieuze ananassen zijn hier welkom—hoewel onze voorkeur stiekem wel uitgaat naar non AI-ananassen (A) We wijzen de credits zo snel mogelijk toe zodat jullie tijdens de zomermaanden optimaal van onze mooie site kunnen genieten.

Maar... daar stopt het niet! Aan het eind van de actie kiezen we zes leden uit die de mooiste of leukste ananassen hebben ingezonden. Deze geluksvogeltjes krijgen nog een fijne zomercredits-bonus. Het maakt daarbij niet uit of je bij de eerste vijftien inzendingen zat. Dus: de eerste vijftien ananassen krijgen van ons de credits voor een GM, maar verder kan iedereen met hun ananas een kansje wagen om die bonuscredits binnen te slepen!

Uiteraard kan je maar één foto of gif per lid insturen. Meerdere accounts door eenzelfde lid worden niet toegestaan.
    De actie loopt tot 7 augustus, 23.59.

Laat die stijlvolle, hippe, extravagante of compleet absurde ananassen maar komen!

Liefs,
    De mods

"A ship is safe in harbor, but that's not what ships are for"

Ik wilde eigenlijk deze plaatsen cause...mood?🤭 maar ik probeer heel hard om Q friendly te blijven?😆

[ bericht aangepast op 10 juli 2026 - 13:01 ]

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

Ik riskeer niet tussen de eerste 15 te zitten door er eentje te tekenen… :’) mag ik dit plekje dibsen en dan straks mijn tekening plaatsen?

[ bericht aangepast op 10 juli 2026 - 13:05 ]

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

SPECS schreef:

Ik wilde eigenlijk deze plaatsen cause...mood?🤭 maar ik probeer heel hard om Q friendly te blijven?😆

Wahahahahahahhaa oh i love the tweede (pirate)

Gezien u momenteel al tot het ananasgenootschap behoort, vindt u het acceptabel als uw cheque wordt doorgegeven aan een volgend lid, of ontvangt u toch nog graag uw welverdiende vitamientjes? ^^

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

Catan schreef:
    Ik riskeer niet tussen de eerste 15 te zitten door er eentje te tekenen… :’)

Its fiiiiine (krul)

Catan schreef:
    Ik riskeer niet tussen de eerste 15 te zitten door er eentje te tekenen… :’) mag ik dit plekje dissen en dan straks mijn tekening plaatsen?

Oeeehh vet! Hulde (blush)
    Ben heel benieuwd!

geen ai, enkel pure vibes

Tijd voor koffie.

Leodh schreef:
    (...)

Wahahahahahahhaa oh i love the tweede (pirate)

Gezien u momenteel al tot het ananasgenootschap behoort, vindt u het acceptabel als uw cheque wordt doorgegeven aan een volgend lid, of ontvangt u toch nog graag uw welverdiende vitamientjes? ^^

Hehehe (wbw)

Mag ik het dan aan Catan doorgeven of is dat tegen de regels?🤭 de teken effort is efforting yk 😌

[ bericht aangepast op 10 juli 2026 - 13:07 ]

Ik ga stuk om deze ananassen 😂 wat een feest

"A ship is safe in harbor, but that's not what ships are for"

SPECS schreef:
    (...)

Hehehe (wbw)

Mag ik het dan aan Catan doorgeven of is dat tegen de regels?🤭 de teken effort is efforting yk 😌

Wat een nobel voorstel! Mocht ze net achter het net vissen als nummer 16 of hoger, zal dezer goede gunst aan haar toegekend worden. #steunjeartiesten!

Goeie poging tot “tekenen onder druk maar wel zonder voorbeeld want ik wil oefenen met minder perfectie nastreven”-ananas.

Ze heeft een kort topje en een kort rokje aan want dat is modieus nu, gebaseerd op alle half ontblote buiken die ik regelmatig op straat zie

[ bericht aangepast op 10 juli 2026 - 13:15 ]

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Catan schreef:

Goeie poging tot “tekenen onder druk maar wel zonder voorbeeld want ik wil oefenen met minder perfectie nastreven”-ananas.

Ze heeft een kort topje en een kort rokje aan want dat is modieus nu, gebaseerd op alle half ontblote buiken die ik regelmatig op straat zie

Wat een ✨icon✨ wat een DIVA, wat een inzending om van te genieten! Mevrouw, uw zomerfruitcheque ligt dadelijk voor u klaar🙂‍↕️

*O*

Leodh schreef:
    (...)

Wat een nobel voorstel! Mocht ze net achter het net vissen als nummer 16 of hoger, zal dezer goede gunst aan haar toegekend worden. #steunjeartiesten!

Yaaayyy, danku danku *O*

Catan schreef:

Love iiiit (banana)

Is kort kort weer in de mode ja? Ik kom niet genoeg op straat :W

Zaalvoetbalclub schreef:

geen ai, enkel pure vibes

En ook deze glitterfantasie wijzen we met groot plezier een portie zomerfruit toe. Kijkt up uw bankrekening, madame🍍

Leodh schreef:
    (...)

En ook deze glitterfantasie wijzen we met groot plezier een portie zomerfruit toe. Kijkt up uw bankrekening, madame🍍

Aw wat lief! Ik ga ze doneren denk ik. Aan Q, aan RJ die ons van zoveel plezier en onderhoud voorziet <3

PRRRRRRANK, CHEERLEADER SMILEY HERE I COME

Tijd voor koffie.