Catmint schreef:
Ik heb geen idee, maar lees ff mee (iets met volgend jaar zelf trouwen en maybe ook boob-shaped issues gaan hebben).
Also, 160 mensen?!?!?! Waar haal je die vandaan en hoe betaal je daar voor, holy kokosnoten
Sidenote: ze zijn alleen tijdens de ceremonie met 160. We hebben ons feest opgesplitst in twee delen, de lunch-mensen en de avond-mensen (: de lunch-mensen gaan na de ceremonie naar huis en de avond-mensen starten met de ceremonie, om daarna een pizza te eten en te dansen!
Bij 'traditionele trouwfeesten' (of hoe je het ook wil noemen) komt de tweede groep mensen erbij tijdens het avondfeest, waardoor je als bruidspaar een half uur handjes staat te schudden met mensen die je er niet bij wou tijdens het dagfeest :') dat wouden we niet so we mixed it up a little.
Ennn wacht maar tot je je eigen gastenlijst maakt haha, wij wilden ook een kleine trouw en plots zaten we aan 160.
@Jarne: you are always welcome, no matter the topic of discussion <3
Hmmm ik weet niet cups innaaien een optie is, omdat het redelijk dunne stof is en ik vrees dat je dat ook gewoon gaat zien ... Ik zal het een aan de naaister vragen tho, zij heeft mijn jurk ook korter gemaakt
@Froukje: HAH to the coconut-joke
Daar dacht ik ook al aan, misschien ook iets hoogwaardigere covers? Mijn huidige waren iets van €8 uit de Calzedonia, idk of dat een verschil zou maken
@RPNZL: De jurk heeft een open rug en een beetje buik (without spoiling too much), dus een bustier is niet meteen een optie. Bedankt om mee te denken tho <3
"A ship is safe in harbor, but that's not what ships are for"