• Hoi lieverds

Eind deze zomer ga ik trouwen (yay!) en ik heb een prachtige bruidsjurk gevonden (dubbel yay!) maarrr ik heb een boob-shaped probleem. Ik heb al verschillende zaken geprobeerd onder de jurk maar je blijft nog steeds de vorm/rand van de beha/plakker zien.
    Tot nu toe heb ik een plakbeha en tepelstickers geprobeerd:

De jurk heeft een open rug dus een beha met bandje is niet echt een optie.
    Wie heeft de gouden tip? (wedding)

Disclaimer: normaal ben ik een free the nipple-girlie maar met 160 gasten op een (hopelijk) warme dag, zie ik dat wat minder zitten

[ bericht aangepast op 2 juni 2026 - 15:39 ]

"A ship is safe in harbor, but that's not what ships are for"

Heel veel mensen zweren bij tape?? Dat kun je op verschillende manieren plakken, schijnt. Ik heb het zelf nooit geprobeerd, maar ik hoor wel vaak goede verhalen erover

Tijd voor koffie.

Overigens bedoel ik hiermee van die speciale tape voor borsten, niet gewoon duct tape

Tijd voor koffie.

Zaalvoetbalclub schreef:
    Overigens bedoel ik hiermee van die speciale tape voor borsten, niet gewoon duct tape

owie

help

Zaalvoetbalclub schreef:
    Heel veel mensen zweren bij tape?? Dat kun je op verschillende manieren plakken, schijnt. Ik heb het zelf nooit geprobeerd, maar ik hoor wel vaak goede verhalen erover

Ik heb een rol tape maar die komt zo snel los, dat ik hem zelf amper gebruik. Maar misschien heb ik gewoon de verkeerde? :')
    Hebben er mensen ervaring met tape die ze willen delen? <3

"A ship is safe in harbor, but that's not what ships are for"

No boobies here, but let's accept gay stereotypes and the fact that women talk about there womenstruggles with me.

Ik weet van een vriendin dat ze cups in haar bruidsjurk heeft laten naaien. Zou dat bij jouw jurk eventueel een optie kunnen zijn?

En nog belangrijk: we will need pictures of your day.

[ bericht aangepast op 2 juni 2026 - 18:02 ]

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

Ik heb geen idee, maar lees ff mee (iets met volgend jaar zelf trouwen en maybe ook boob-shaped issues gaan hebben).

Also, 160 mensen?!?!?! Waar haal je die vandaan en hoe betaal je daar voor, holy kokosnoten

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Babygirlvo schreef:
    No boobies here, but let's accept gay stereotypes and the fact that women talk about there womenstruggles with me.

Ik weet van een vriendin dat ze cups in haar bruidsjurk heeft laten naaien. Zou dat bij jouw jurk eventueel een optie kunnen zijn?

En nog belangrijk: we will need pictures of your day.

Ja dit ging ik ook nog zeggen!

help

Catmint schreef:
    Ik heb geen idee, maar lees ff mee (iets met volgend jaar zelf trouwen en maybe ook boob-shaped issues gaan hebben).

Also, 160 mensen?!?!?! Waar haal je die vandaan en hoe betaal je daar voor, holy kokosnoten

ja, die holy kokosnoten zijn atm het probleem dus
    --

OT: ik zou zelf inderdaad gaan kijken naar eventuele opties om cups in de jurk te kunnen laten naaien, of te zoeken naar wat grotere siliconen nipple covers die netter aansluiten op de huid. Heb hier verder zelf geen tried-and-true aanraders nog voor om mee te kunnen helpen, helaas.

Wat voor neklijn heeft de jurk? Strapless of halter? Met de halter heb je maybe nog iets meer bh-opties

en foto's, yes, please

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime