In augustus heb ik een heleboel bruiloften (van andere mensen niet van mij). Super leuk! Maarrrr, ik heb totaal geen leuke kleding om aan te trekken.
Eerder zag ik al een topic verschijnen over jurken, dus hierbij mijn eigen wanhoopskreet: weet IEMAND waar je LEUKE jurkjes kan vinden?? Ik word helemaal gek online. De meest betrouwbaar-uitziende verkopers schijnen de grootste oplichters te zijn als ik hun recensies geloof (en dat doe ik), bijna iedere website gebruikt wel AI (dan geloof ik al helemaal niet meer in het product) en de websites die wel betrouwbaar zijn, hebben gewoon geen leuke jurken (vind ik dan).
Gelukkig ben ik voor één keer op tijd begonnen met zoeken, dus ik heb nog wel even de tijd om live te shoppen, maar dan weet ik dus niet zo goed waar te beginnen. Weet iemand leuke analoge winkels waar ik kans van slagen heb? Het maakt niet zoveel uit in welke stad het is.
Mocht het helpen: omdat het in de zomer is wil ik graag kleurrijke kleding van lichte stoffen. De prijs en hoeveel ik uit wil geven hangt af van het product (al kan ik niet honderden euro's uitgeven). Super duur kan even niet, maar ik ben wel bereid wat meer te betalen voor een jurk die ik vaker naar gelegenheden aan zou kunnen.
Honderden symbolische fashion cheques voor de doorslaggevende tip!
Tijd voor koffie.
en ik ben ook at a loss