• In augustus heb ik een heleboel bruiloften (van andere mensen niet van mij). Super leuk! Maarrrr, ik heb totaal geen leuke kleding om aan te trekken.

Eerder zag ik al een topic verschijnen over jurken, dus hierbij mijn eigen wanhoopskreet: weet IEMAND waar je LEUKE jurkjes kan vinden?? Ik word helemaal gek online. De meest betrouwbaar-uitziende verkopers schijnen de grootste oplichters te zijn als ik hun recensies geloof (en dat doe ik), bijna iedere website gebruikt wel AI (dan geloof ik al helemaal niet meer in het product) en de websites die wel betrouwbaar zijn, hebben gewoon geen leuke jurken (vind ik dan).

Gelukkig ben ik voor één keer op tijd begonnen met zoeken, dus ik heb nog wel even de tijd om live te shoppen, maar dan weet ik dus niet zo goed waar te beginnen. Weet iemand leuke analoge winkels waar ik kans van slagen heb? Het maakt niet zoveel uit in welke stad het is.

Mocht het helpen: omdat het in de zomer is wil ik graag kleurrijke kleding van lichte stoffen. De prijs en hoeveel ik uit wil geven hangt af van het product (al kan ik niet honderden euro's uitgeven). Super duur kan even niet, maar ik ben wel bereid wat meer te betalen voor een jurk die ik vaker naar gelegenheden aan zou kunnen.

Honderden symbolische fashion cheques voor de doorslaggevende tip!

Tijd voor koffie.

Dank jullie wel voor alle tips! Ik heb er een hele hoop aan. Ik ben ook aan het verhuizen, vandaar dat de radiostilte.

@Specs maar nu slaat de nieuwsgierigheid in! Welke jurk is het geworden??

@Zoya als ik een leuke vind, laat ik het je weten :')

@Renna Oeh thanks voor de concrete tip. Een tripje Arnhem moet namelijk nog best lukken, ik ga er eens een keer langs. Den Bosch misschien ook wel. Ik probeer online te kijken, maar dat lukt niet bij alle winkels even goed. DreamDresses dan weer wel.

@inktzwart Ook een fijne concrete tip! Ik heb gekeken, maar ik zag nog niet echt iets wat me aansprak. Ik ga de website wel onthouden voor andere aangelegenheden. Thanks!

@Frodo Waarom is Maastricht zo ver weg :'( Maar inderdaad. Ik zie vaak genoeg leuke dingen, maar ik koop het nooit en zit dan in de rats als het dan wel zo ver is. Les geleerd, hoop ik.

@Catmint oh wel een goede zoekterm though. Wat voor jurk heb jij uiteindelijk gekocht??

@Verwondering de ene bruiloft is chique, de andere is dat niet. Het liefst wil ik iets wat er een beetje tussenin zit. Normaliter ben ik ook niet zo van het shoppen, maar online lijkt zoveel gewoon AI of dropshipping te zijn, het lukt me niet meer om daar goed een weg door te banen. Het is net alsof driekwart van wat er verkocht wordt gewoon nep is. ;-; Jouw jurk klinkt wel erg mooi joh!

@filosofie Jammer, maar alsnog bedankt!

@Derks Okay, bedankt voor de tip, ook al is het ten koste van jou en je geld. Bonprix streep ik pertinent door. Smashed Lemon ken ik niet?? Ik ben benieuwd.

@Slughorn Jaaa, ik kijk ook veel op P&C, maar de recensies zijn gemixt. Misschien ga ik dan wel kijken of ik naar een fysieke winkel kan gaan! Als je er een goede ervaringen mee hebt, is het risico van een reisje ernaartoe het me meer waard.

@Verwondering Nog niet!! Thank you, ik ga ook kijken. Super fijn deze directe aanwijzingen, het helpt me echt enorm.

@Zoya Jaaaa, ik heb bij Asos één jurk gespot die ik wel leuk vind. Het is 'm alleen nog niet helemaal though, ik blijf nog verder speuren.

Tijd voor koffie.

Zaalvoetbalclub schreef:
    Dank jullie wel voor alle tips! Ik heb er een hele hoop aan. Ik ben ook aan het verhuizen, vandaar dat de radiostilte.

@Specs maar nu slaat de nieuwsgierigheid in! Welke jurk is het geworden??

@Zoya als ik een leuke vind, laat ik het je weten :')

@Renna Oeh thanks voor de concrete tip. Een tripje Arnhem moet namelijk nog best lukken, ik ga er eens een keer langs. Den Bosch misschien ook wel. Ik probeer online te kijken, maar dat lukt niet bij alle winkels even goed. DreamDresses dan weer wel.

@inktzwart Ook een fijne concrete tip! Ik heb gekeken, maar ik zag nog niet echt iets wat me aansprak. Ik ga de website wel onthouden voor andere aangelegenheden. Thanks!

@Frodo Waarom is Maastricht zo ver weg :'( Maar inderdaad. Ik zie vaak genoeg leuke dingen, maar ik koop het nooit en zit dan in de rats als het dan wel zo ver is. Les geleerd, hoop ik.

@Catmint oh wel een goede zoekterm though. Wat voor jurk heb jij uiteindelijk gekocht??

@Verwondering de ene bruiloft is chique, de andere is dat niet. Het liefst wil ik iets wat er een beetje tussenin zit. Normaliter ben ik ook niet zo van het shoppen, maar online lijkt zoveel gewoon AI of dropshipping te zijn, het lukt me niet meer om daar goed een weg door te banen. Het is net alsof driekwart van wat er verkocht wordt gewoon nep is. ;-; Jouw jurk klinkt wel erg mooi joh!

@filosofie Jammer, maar alsnog bedankt!

@Derks Okay, bedankt voor de tip, ook al is het ten koste van jou en je geld. Bonprix streep ik pertinent door. Smashed Lemon ken ik niet?? Ik ben benieuwd.

@Slughorn Jaaa, ik kijk ook veel op P&C, maar de recensies zijn gemixt. Misschien ga ik dan wel kijken of ik naar een fysieke winkel kan gaan! Als je er een goede ervaringen mee hebt, is het risico van een reisje ernaartoe het me meer waard.

@Verwondering Nog niet!! Thank you, ik ga ook kijken. Super fijn deze directe aanwijzingen, het helpt me echt enorm.

@Zoya Jaaaa, ik heb bij Asos één jurk gespot die ik wel leuk vind. Het is 'm alleen nog niet helemaal though, ik blijf nog verder speuren.

Ik had een beetje een oudroze zomerjurk met kant weten te vinden. Niet echt helemaal mijn kleur eigenlijk, maar het hangt nu in mijn kast als reserve-jurk voor dit soort gelegenheden, gezien mijn kast voornamelijk zwarte kleding bevat en dat niet altijd de standaard is voor bruiloften of thema-feesten ofzo.

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen