[ bericht aangepast op 29 april 2026 - 11:20 ]
It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen
45
46
Tijd voor koffie.
Boem (: (: (: (: (:
"A ship is safe in harbor, but that's not what ships are for"
RIEEEE 1.
Dramatic
Jammer weeerrrrrrr 2
Het is toch ook veel te warm om te tellen? Misschien moeten jullie maar gewoon ophouden <3
Het is te warm om wat anders te doen dan tellen. Is het niet te warm om te boemen? Explosie = heet en daar hebben we al te veel van <3 1
2
O mia lost elan. Tu isag elythe.
3 Ik sluit me aan bij Renna over dat boemen extra hitte veroorzaakt
4
5
6
7
“Find what you love and do it for the rest of your life” - Matthew Gubler
8
9 Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt