• Het is tijd voor een ultimate throwback!
    Vanaf gisteravond 19:18 ben ik namelijk officieel 13 jaar lid van Quizlet!
    In andere woorden, als zesentwintigjarige ben ik nu de helft van mijn leven een Quizletter!

Omdat ik niet in woorden uit kan drukken wat een absurd verschil dat is, laat ik de beelden voor zich spreken.
    Baby-Lieke

Now-Lieke [incl. partner]

Omdat het thema van de afgelopen weken 'throwback' was, vind ik dat dit een prachtig moment is om even een throwback naar de afgelopen DERTIEN JAAR (still not over it) op Q. Gooi vooral je eigen stats, herinneringen en shout-outs in dit topic *O*

Hall of fame
    My audacious ass post gewoon deze foto's zonder toestemming, want ik kan niet iedereen persoonlijk berichten. Maar! Vind je het niet fijn om je eigen hoofd op Q terug te zien, laat het mij weten, dan haal ik de foto weg <3

De good old Efteling meeting

Bowlen met de Qrew van 2017!
    Incl. onze beroemde Rutger, die helaas niet op deze foto staat.

De Utrecht meeting voor de Harry Potter exhibition

Cringe? Wat is cringe?
    Stats
    Ook wel bekend onder de namen: Laconiek, Trees, Frey_ en Zoya
    Tijd online: 61 dagen en 20 uur
    Moderator: 11-09-2016 tot 01-10-2017
    Aantal quizen: 8 (putting the ol' name Quizlet to shame sorry)
    Ingevulde quizen: 261
    Aantal stories begonnen: 82~
    Aantal stories afgemaakt: 2 HAHA
    Fanfictions: o.a. The Lord of the Rings, Harry Potter, Twilight, Wolverine, The Hobbit, Divergent, The Walking Dead & for some reason, Twenty One Pilots.
    Grootste story: Carry You Home • TLotR
    Met bijna 60.000 woorden en een runtijd van 1,5 jaar (12 januari 2013 tot 18 november 2014). Tevens mijn allereerste story en de hele reden dat ik op Q terecht ben gekomen. Ik heb de story weer geactiveerd voor de gelegenheid :')

Wist je dat?
    - Het ALLEREERSTE Lucht je Hart-topic uit 10 feb 2012 komt? Shout-out naar de all lang offline Exarchopoulos, want de LJH topics zijn toch het hart van Q geworden en gebleven <3

- Je vroeger niet alleen een uitgebreide motivatiebrief moest schrijven als je moderator wilde worden, maar dat je ook echt examen moest doen? Mijn oude examen staat nog in mijn Drive hah! Ik heb mijn huidige baan gekregen met minder moeite dan ik moest doen om mod te worden :')

- Ik destijds op Q uit de kast ben gekomen met mijn niet-zo-subtiele lijstje: Vijf redenen om op vrouwen te vallen". Ik breng graag uw aandacht naar nummer 2: 'De lippen van vrouwen zijn veel zachter', en informeer u hierbij graag dat ik nog nooit een meisje had gezoend en dat ik geen idee had waar ik het over had (krul) Plus een shout out naar nummer 5: 'Je hebt geen last van traag zaad'.

- We vroeger dit soort anniversary topics altijd openden met zes pixelige plaatjes van verschillende taarten? Als je helemaal tot hier hebt gelezen, drop je coolste, hipste, nerdieste taart in de comments!

Spotlight
    Lijstje: "Acht redenen om niet op Quizlet te komen!" uit 2015
    1. Kleffe mensen
    2. 1 April grappen (geloof me, Justin Bieber op je achtergrond voor een paar dagen en je bent volledig getraumatiseerd)
    2. Stalkers
    4. Meetings (nog een kans voor je stalkers om je te ontmoeten)
    5. Slechte humor
    6. Nominaties (tenzij je als meeting-slet van het jaar benoemd wil worden)
    7. Fangirls
    8. Verslavingsopwekkend 3de graads

Cringe bestaat niet 2.0:
    Froukje KIJK ik heb onze super coole, matching Tom Riddle / Lord Voldemort Starbucks bestellingen gevonden :') Dit was natuurlijk geïnspireerd door de matching usernames, die helemaal HIP waren in die tijd (fish)

|| Thou wouldst rejoice for those that live, because the live to die. ||

Y'all are making me cry, I hate you guys.

We will not be quiet, Stonewall was a riot! #shiplychee

Wat een geweldig topic. Zo veel mooie herinneringen. <3

Ik zal mijn stats ook eens opzoeken:
    Ook wel bekend onder de namen: Venomis, OakenshieId, Elladan, Croweater
    Tijd online: 130 dagen, 14 uur, 3 minuten, 30 seconden
    Aantal quizen: 14
    Ingevulde quizen: 415
    Aantal stories begonnen: 69
    Aantal stories afgemaakt: 37
    Fanfictions: Lord of the Rings, Diaval, Stranger Things, Harry Potter, Loki, maar vooral Sons of Anarchy en The Hobbit.
    Grootste story: Last Kiss Goodbye met 251.924 woorden. Daar begon ik zeven jaar geleden mee en het is nog steeds niet af, terwijl ik wel al drie AU's heb geschreven. :') Maar ik heb heel veel liefde voor dit verhaal en ga 'm zeker nog afronden en uitbrengen.

Every villain is a hero in his own mind.

Babygirlvo schreef:
    Y'all are making me cry, I hate you guys.

dont cry now youre making me cry. ik ben heel blij dat jij als elfjarige hier terechtgekomen bent, want waar je je misschien een buitenbeentje voelde buiten Q, heb ik altijd enorm naar je opgekeken. nog steeds tbh. je bent altijd al een fantastische mod geweest en een leuke en fijne user, en om je nog steeds met enige regelmaat op het forum voorbij te zien komen is ontzettend leuk. i hate u more BYE

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

Wat een fantastisch topic! Echt hartverwarmend.
    Proficiat met je 13 jaar! Op naar nog vele jaren. *O*

How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

Leodh schreef:
    (...)

dont cry now youre making me cry. ik ben heel blij dat jij als elfjarige hier terechtgekomen bent, want waar je je misschien een buitenbeentje voelde buiten Q, heb ik altijd enorm naar je opgekeken. nog steeds tbh. je bent altijd al een fantastische mod geweest en een leuke en fijne user, en om je nog steeds met enige regelmaat op het forum voorbij te zien komen is ontzettend leuk. i hate u more BYE

Op deze manier komen we in een vicieuze cirkel waar niemand meer uitgeraakt. Maar you're awesome as mod, person and user and I hate you more +1.

We will not be quiet, Stonewall was a riot! #shiplychee

Wat een leuk topic! Gefeliciteerd met je dertien jaar! 🎉

Utrecht meting! Ik zat toen in mijn ik-verf-mijn-haar-fase. (Haha en ik kom er dus nu achter dat ik jou dus ooit live gezien heb! Maar er waren zoveel mensen toen op Utrecht 😂)

Ik zal straks ook mijn status droppen als ik op computer zit.

It's never gonna happen, Guys.

Ik heb nog niet de tijd om in depth te reageren, maar ik wilde even zeggen dat ik alles meeleees en dat ik het zo leuk vind dat jullie met je eigen stats komen (had niet verwacht dat het lijstje zo werd overgenomen, dan had ik er iets beter over nagedacht sorry :W)

|| Thou wouldst rejoice for those that live, because the live to die. ||

Omg door jou even gekeken, op 31 mei dit jaar ben ik 15 jaar lid!! Dat is dan voor het eerst méér dan de helft van mijn leven, want ik word in augustus 30...

Oh en in mijn enthousiasme moet ik natuurlijk niet vergeten jou te feliciteren met jouw mijlpaal ;) Congrats!!! Dat er nog vele jaren bovenop mogen komen ^^

[ bericht aangepast op 22 jan 2026 - 11:29 ]

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Caverna schreef:
    Omg door jou even gekeken, op 31 mei dit jaar ben ik 15 jaar lid!! Dat is dan voor het eerst méér dan de helft van mijn leven, want ik word in augustus 30...

Oh en in mijn enthousiasme moet ik natuurlijk niet vergeten jou te feliciteren met jouw mijlpaal ;) Congrats!!! Dat er nog vele jaren bovenop mogen komen ^^

heee dat is mijn 27ste verjaardag (H)

help

(Hehe daar zijn ze dan).

Stats
    Ook wel bekend onder de namen: DragonLove2 (ha mijn eerste username waar ik me een beetje voor schaamde), Rhyme, Yuffie en Casterwill
    Tijd online: 75 dagen, 3 uur, 42 minuten, 42 seconden
    Bemiddelaar: November-2017 tot heden (nog iets minder dan 2 jaar en we zitten op 10!)
    Aantal quizen: 8
    Ingevulde quizen: 248
    Aantal stories begonnen: Oei, 20?
    Aantal stories afgemaakt: 2
    Fanfictions:Harry Potter, the hunger games
    Grootste story: Lost and Found • The hunger games (de story waarmee ik een wedstrijd heb gewonnen!) Hij staat niet meer op Q.
    Favoriete Rpg: Experium! (Die na 5 jaar nog steeds loopt).

[ bericht aangepast op 23 jan 2026 - 10:15 ]

It's never gonna happen, Guys.