• We're back baby :Y)

Voor de mensen die zich afvragen waarom ik wéér degene van ons twee ben die het topic opent, Bes is te druk met mijn relatie beledigen.

Bes en Lieke (we zoeken nog een shipnaam) zijn terug van weggeweest met een gloednieuwe crisis! Dank u dank u, hold your applause

Het thema van de crisis vandaag is... terminologie! Zonder al te veel te spoileren: onze post-apocalyptische is gevuld met mutanten en aangezien mutts een nogal established term van de Hunger Games is, willen wij een nieuwe naam. De area waar de naamloze mutanten uithangen heet de Verwildering.

Welke term is het meest catchy?

|| Thou wouldst rejoice for those that live, because the live to die. ||

Belangrijke info: de mutanten/wezens zijn gemaakt door de almighty 'robots' (bij gebrek aan een beter woord) en zijn pogingen om het mensenras te verbeteren (maar dus mislukt)

[ bericht aangepast op 17 jan 2026 - 22:05 ]

Even the smallest can change the course of the future

De award gaat naar Loïs, die letterlijk dit topic heeft geliked BINNEN 30 seconden na aanmaak *O*

Frodo schreef:
    Belangrijke info: de mutanten/wezens zijn gemaakt door de almighty robots en zijn pogingen om het mensenras te verbeteren (maar dus mislukt)

HALLO wat zit jij ons boek te spoileren (bat)

[ bericht aangepast op 17 jan 2026 - 22:06 ]

Bes x Lieke = Lies? Beke bekt niet lekker

Also: schrijf door I wanna READ THISSSS

Dramatic

Hellfire schreef:
    (...)

HALLO wat zit jij ons boek te spoileren (bat)

Als de dieven met deze info verder kunnen, verdienen ze het (bat)

[ bericht aangepast op 17 jan 2026 - 22:09 ]

Hellfire schreef:
    De award gaat naar Loïs, die letterlijk dit topic heeft geliked BINNEN 30 seconden na aanmaak *O*

HAHA ik ging net heel toevallig eens gluren op Q :'D

Dramatic

Renna schreef:
    Bes x Lieke = Lies? Beke bekt niet lekker

Also: schrijf door I wanna READ THISSSS

Ik stelde al lychee voor want Bes = vrucht en lychee komt het dichtst bij Lieke haar naam
    She did not approve

Frodo schreef:
    (...)

Ik stelde al lychee voor want Bes = vrucht en lychee komt het dichtst bij Lieke haar naam
    She did not approve

Okay maar heeft Lieke invloed op de naam? Het fandom kiest de shipname after all en mijn stem gaat naar Lychee :33

Dramatic

Renna schreef:
    (...)
    Okay maar heeft Lieke invloed op de naam? Het fandom kiest de shipname after all en mijn stem gaat naar Lychee :33

Loïs, ik dacht niet dat ik NOG meer van je kon houden, but here we are

Renna schreef:
    (...)

Als ik er geen invloed op mag uitoefenen dan ban ik als TS deze discussie uit dit topic, maak maar een eigen topic aan (cat)

Frodo schreef:
    (...)

Loïs, ik dacht niet dat ik NOG meer van je kon houden, but here we are

Heheheheheh I just recognise a good idea when I see one

Maarrr biecht eens op, wat loop jij te zeuren over Lieke d'r relatie dan? :'D

Dramatic

Renna schreef:
    (...)

very fair point

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

Renna schreef:
    (...)
    Heheheheheh I just recognise a good idea when I see one

Maarrr biecht eens op, wat loop jij te zeuren over Lieke d'r relatie dan? :'D

Dit is ZO buiten proportie gerukt hahaha
    mijn vriend wilde vragen of ik chocomelk wilde, dus had hij een site gevonden waar je met grote letters op je telefoonscherm de boodschap CHOCOMELK? kon tonen, en hij was daarmee aan het uitproberen. Ik zei: 'ik wil de proefversie al aan Lieke tonen, dan weet ze hoe het kan'
    Maar LIEKE interpreteerde dat als: zo kan een relatie dus ook zijn

aka I did nothing wrong

[ bericht aangepast op 17 jan 2026 - 22:17 ]

Leodh schreef:
    (...)

very fair point

Sorry, maar ik vind dit onacceptabel gedrag en ik heb de nodige stappen ondernomen om te zorgen dat je niet nog een keer mijn gezag als TS ondermijnt. Ik hoop dat je leert van de consequenties van je gedrag.