• We're back baby :Y)

Voor de mensen die zich afvragen waarom ik wéér degene van ons twee ben die het topic opent, Bes is te druk met mijn relatie beledigen.

Bes en Lieke (we zoeken nog een shipnaam) zijn terug van weggeweest met een gloednieuwe crisis! Dank u dank u, hold your applause

Het thema van de crisis vandaag is... terminologie! Zonder al te veel te spoileren: onze post-apocalyptische is gevuld met mutanten en aangezien mutts een nogal established term van de Hunger Games is, willen wij een nieuwe naam. De area waar de naamloze mutanten uithangen heet de Verwildering.

Welke term is het meest catchy?

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

Frodo schreef:
    (...)

Ik stelde al lychee voor want Bes = vrucht en lychee komt het dichtst bij Lieke haar naam
    She did not approve

Love this, ik ga jullie vanaf nu Lychee noemen samen <3

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Leodh schreef:
    (...)

Tralieelieeelalalalaaaaa <3

💀💀 judge jury executioner situatie hier

Catmint schreef:
    (...)

Love this, ik ga jullie vanaf nu Lychee noemen samen <3

Nee STOP DIT (bat) Will nobody listen to me? ;-;

Dit is toch geen shipnaam, de naam 'Bes' zit er niet eens in verwerkt!? Nu lijkt het alsof ik geshipt wordt met een Lychee :')

Hellfire schreef:
    (...)

Nee STOP DIT (bat) Will nobody listen to me? ;-;

Dit is toch geen shipnaam, de naam 'Bes' zit er niet eens in verwerkt!? Nu lijkt het alsof ik geshipt wordt met een Lychee :')

I'd like to present 'Wolfstar' als bewijs dat de namen er niet in hoeven te zitten. Sterker nog, het slaat niet eens op hun Marauder namen, maar op het feit dat de naam Sirius van 'the dog star' afkomstig is en Remus een weerwolf is. En in RWBY is er een ship tussen Ruby Rose en Jaune, die "Lancaster" wordt genoemd - naar de War of the Roses, omdat hij eruit ziet als een knight en zij een Red Rose is (het symbool van House Lancaster) en omdat de shipname 'White Rose' (Weiss x Ruby) dus het symbool was van House York. Double references eigenlijk gezien die twee ships beetje tegenover elkaar staan. Of de shipname Bumblebee uit diezelfde serie omdat de 2 characters een black&yellow colouring scheme hebben.

Denk dat Lychee dan best een goede optie is ^^

[ bericht aangepast op 18 jan 2026 - 12:45 ]

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

I hate everything about this (cat) get this out of my topic

Catmint schreef:
    (...)

I'd like to present 'Wolfstar' als bewijs dat de namen er niet in hoeven te zitten. Sterker nog, het slaat niet eens op hun Marauder namen, maar op het feit dat de naam Sirius van 'the dog star' afkomstig is en Remus een weerwolf is. En in RWBY is er een ship tussen Ruby Rose en Jaune, die "Lancaster" wordt genoemd - naar de War of the Roses, omdat hij eruit ziet als een knight en zij een Red Rose is (het symbool van House Lancaster) en omdat de shipname 'White Rose' (Weiss x Ruby) dus het symbool was van House York. Double references eigenlijk gezien die twee ships beetje tegenover elkaar staan. Of de shipname Bumblebee uit diezelfde serie omdat de 2 characters een black&yellow colouring scheme hebben.

Denk dat Lychee dan best een goede optie is ^^

Omg lychee is nu ook nog eens literair onderbouwd <3
    Lieke, you’ve been laywered

lychee is love, lychee is life

STOP ENCOURAGING THEM

I wanted something cool, not THIS

Leodh schreef:
    (...)

Tralieelieeelalalalaaaaa <3

Omg, in mijn modtijd had dit los tot ontslag geleid. :'D

(Voor de duidelijkheid, love it, ik vond het jammer dat we vroeger niet losser konden zijn.)

We will not be quiet, Stonewall was a riot! #shiplychee

Hellfire schreef:
    STOP ENCOURAGING THEM

I wanted something cool, not THIS

Ik ship Lychee en stel meteen voor dat jullie allebei deze foto als username nemen om de band te verzilveren. Xxxxxxx

Babygirlvo schreef:
    (...)

Omg, in mijn modtijd had dit los tot ontslag geleid. :'D

(Voor de duidelijkheid, love it, ik vond het jammer dat we vroeger niet losser konden zijn.)

In onze modtijd had het maken van zo'n lol-melding ook geleid tot repercussies voor mij, want dat was echt een no-go :')

[ bericht aangepast op 18 jan 2026 - 14:30 ]

Babygirlvo schreef:
    (...)

Ik ship Lychee en stel meteen voor dat jullie allebei deze foto als username nemen om de band te verzilveren. Xxxxxxx

Het spijt me oprecht dat dit zo lang geduurd heeft.

what!! have you done?!?

I want to throw up but it would look too much like your pf rn

[ bericht aangepast op 21 jan 2026 - 13:53 ]

Hellfire schreef:

what!! have you done?!?

I want to throw up but it would look too much like your pf rn

Lychee is love, lychee is life.
    Waarom zou je OOIT deze vriendschap weigeren?

I reject everything you stand for

In fact, I may never eat lychees again

Frodo schreef:
    (...)

Het spijt me oprecht dat dit zo lang geduurd heeft.

Ik kan alleen maar zeggen: I love you and I love #Lychee! <3