• ...nou niet dus, want wij gaan schrijven tijdens ons weekje weg! En wegens succes voor een derde keer teruggekeerd; een topic waarin we onze wilde avonturen in bondige reisverslagen voor jullie documenteren.

Enorm spontaan en mega last-minute, trekken Laleah, Ringwraith, Slughorn(en haar adorable zoontje) en ik ons dit weekend terug in (helemaal niet) te klein huisje in een bosrijk vakantiepark. Want wie wil er nou niet lekker op vakantie in midden januari? (nerd)

Zonet zijn Danique en ik (en dreumes) alvast geland om het fort vast op te warmen en morgenochtend sluiten Leah en Natas ook aan. Gebrek aan gezellig achtergrondgeluid is er niet, geen zorg: de lieve Rohan is erg gehecht aan zijn moeder, dus zodra die belachelijke dingen gaat doen zoals:
          1. Een auto parkeren op de parkeerplaats,
          2. In de andere kamer zijn bed opzetten,
          3. Hem neerzetten om haar eigen bed op te maken,
    Dan gaat de volume knop met overtúiging omhoog. Ach, gelukkig komt Mama Danique ook altijd weer terug, en dan is alles weer goed in de wereld. Na bedlinnen veroverd te hebben bij de receptie (nee, zat tóch niet bij de boeking) (15 euro pp? hallo, dat is een arm en een been—met maar vijf vingers kunnen typen is ook niks. natas en leah nemen hun eigen beddengoed maar mee), is het straks tijd om een lekker broodje pulled chicken in mekaar te zetten en lekker te smikkelen. En dan... lekker schrijven natuurlijk!
    ReisverslagNummerEen

Voor de fans (wbw) :
    - Ook schrijvers hebben vakantie nodig!
    - Ook schrijvers hebben vakantie nodig... 2.0!

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

Wist je dat...?
    Liefdevol op bed gelegd worden door Mama onacceptabel is? In een wildvreemd huisje? Hoe. Durf. Je.

#mamablijfHIER #wiedeboernietkent...

Reisverslag nr. 2

Gezamenlijke woordenteller: 0

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

Wat heerlijk, veel plezier en schrijfze!! <3

Dramatic

Aaaah mijn favoriete periodieke topic :Y)

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

Wist je dat...?
    Thee (gelukkig geen hete) overgieten van het ene glas naar het andere alleen kan vol overtuiging en de helft ernaast? #zachtjesgietenisvoorlosers

Reisverslag nr. 3

Gezamenlijke woordenteller: 0

It's never gonna happen, Guys.