• Hoi!

Ik ben wel benieuwd of er wellicht interesse is om aan een kleinschalige RPG te schrijven - met max. 3-4 schrijvers, waarbij we personages en dynamieken van te voren bespreken (zodat alles goed op elkaar aansluit). Het lijkt me erg tof als zoiets de vorm heeft van een ORPG die vlot loopt en we véél kunnen plotten - ik houd er echt van als je in een verhaal telkens nieuwe symboliek ontdekt, nieuwe gevaren en consequenties hebt. Het lijkt me ook leuk om samen een verhaallijn en dat plot uit te werken.

Qua genres ben ik niet zo moeilijk, ik ben alleen niet zo'n liefhebber van fantasy.

Laat het vooral weten als dit je leuk lijkt 💫

Omnia mutantur, nihil interit

Lijkt me leuk! Afhankelijk van het plot doe ik mee (:

(Maar vraag me niet om de eerste aanzet want ik herkauw al 10 jaar dezelfde ideeën (': )

Mijn brein breint zoals het breint.

Frisk schreef:
    Lijkt me leuk! Afhankelijk van het plot doe ik mee (:

(Maar vraag me niet om de eerste aanzet want ik herkauw al 10 jaar dezelfde ideeën (': )

Leeeuk!! Haha, wat zijn die ideeën als je wil delen?

Omnia mutantur, nihil interit

Klinkt leuk en ik wil wel meedoen! (Beetje afhankelijk van plot off course, maar dat is natuurlijk altijd om te bespreken).

Do it scared, but do it anyway.

vergankelijk schreef:
    (...)

Leeeuk!! Haha, wat zijn die ideeën als je wil delen?

Oh nee, ik ben ze zelf eigenlijk al wat beu, haha. Als er echt niets boven komt, wil ik ze gerust delen, maar nu ben ik eerder benieuwd naar nieuwe ideeën (:
    Wel heb ik niet zo heel lang geleden eens geprobeerd om een sekte-rpg op te starten:

Dat was dit topic

Mijn brein breint zoals het breint.

Afhankelijk van het plot lijkt het me ook wel een leuk idee!

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Klinkt heel erg leuk, maar hangt inderdaad van het plot af!

Nothing is impossible in my own powerful mind.