• 𝖑𝖚𝖈𝖍𝖙 𝖏𝖊 𝖍𝖆𝖗𝖙

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 1 jan 2026 - 12:47 ]

Dramatic

Gelukkig nieuwjaar Q!

Ik word elk jaar ZO gelukkig van het Nieuwjaarsconcefrt (ik ben in die zaal geweest én heb daar een concert van het Concertgebouworkest mogen meemaken!!!), maar dit jaar word ik er nóg vrolijker van. Een relatief jonge Canadese dirigent die getrouwd is met een man, allemaal hippe nieuwe dingen doet tijdens het concert (treinfluitje, petje op, orkest laten zingen), een oorbel en tatoeages heeft EN voor het eerst stukken van TWEE vrouwelijke componisten laat horen. Ge-wel-dig.

Protect the people.

Lowkey wanna do matching usernames again. Anyone wanna be the Suzie Poo to my Dusty Bun? (wbw)

|| You can’t die ’cause I can’t deal with it again ||

Ik moet uiterlijk om twee uur opstaan en ontbijten.

Tijd voor koffie.

Omatikaya schreef:
    Ik word elk jaar ZO gelukkig van het Nieuwjaarsconcefrt (ik ben in die zaal geweest én heb daar een concert van het Concertgebouworkest mogen meemaken!!!), maar dit jaar word ik er nóg vrolijker van. Een relatief jonge Canadese dirigent die getrouwd is met een man, allemaal hippe nieuwe dingen doet tijdens het concert (treinfluitje, petje op, orkest laten zingen), een oorbel en tatoeages heeft EN voor het eerst stukken van TWEE vrouwelijke componisten laat horen. Ge-wel-dig.
    Oké, toevoeging. Tijdens de toegiften (elk jaar dezelfde) liep hij bij de Radetzkymars vrolijk het publiek in, ging hij daar mensen laten klappen en zo. En toen het bijna klaar was zat zijn MAN in het orkest en ging die meespelen en gaf hij hem toen ze nog bezig waren gewoon een kus in de nek. Wat een geweldige man. Yannick Nézet-Séguin you have my deepest respect 💕😍

Protect the people.

Stranger Things inspired RPG?????

Obsessed and I have thoughts

Omnia mutantur, nihil interit

vergankelijk schreef:
    Stranger Things inspired RPG?????

Obsessed and I have thoughts

*heavy breathing*

Do it

|| You can’t die ’cause I can’t deal with it again ||

AAAAAAAAAARGHHHHhh.

Zo. Dat moest er uit.