• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 5 dec 2025 - 22:25 ]

Mijn brein breint zoals het breint.

Leodh schreef:
    Tering nachtmerries :c

😔♥️

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Leodh schreef:
    Tering nachtmerries :c

Noooooo, I'm sending hugs

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Caverna schreef:
    Hoezo is mijn kerstkaartje die ik donderdag op de post heb gedaan nog niet aangekomen? Had echt heel erg mijn best gedaan op de tekst...

donderdag op de post = waarschijnlijk vrijdagochtend gelicht, en PostNL rekent nu 3 bezorgdagen voor post. Op maandag wordt er niet bezorgd. Dus dan heb je qua bezorgdagen zaterdag, dinsdag, woensdag. Zou dan dus vandaag, uiterlijk morgen, moeten aankomen!

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Ik weet even niet meer hoe ik m'n ogen moet openhouden pffff

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Catmint schreef:
    Ik moest m'n stress bijhouden voor psycholoog en nu stress ik omdat ik dit niet zo goed gedaan heb afgelopen paar dagen :') Great vicious cycle

Listen I'm sorry but I did laugh a tiny li'l bit :')

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Ekko schreef:
    (...)

Listen I'm sorry but I did laugh a tiny li'l bit :')

Haha it is kind of ironic, dus feel free om te lachen hoor

I am so tired. Ik “wil” graag naar een cafe om eindelijk weer wat te schrijven en responsible aan het verhaal te werken, maar ik ben zo moe y’all. Ik ben zo moe

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Leodh schreef:
    I am so tired. Ik “wil” graag naar een cafe om eindelijk weer wat te schrijven en responsible aan het verhaal te werken, maar ik ben zo moe y’all. Ik ben zo moe

Misschien dat naar een café gaan en jezelf trakteren op iets lekkers (eventueel met caffeine als dat je ding is) juist is wat je nodig hebt? Soms helpt het voor mij om juist wel iets te gaan doen en dan gaat die vermoeidheid een beetje weg juist - en caffeine helpt vaak wel daarbij hoor

Volgens mij heeft mijn psych vakantie nodig. Ik moet altijd woorden spellen tijdens de EMDR en vandaag kon ze niks nieuws meer verzinnen dus kwam ze op "ozewiezewoozewiezewoozie" uit. ACHTERSTEVOREN. (fish)

[ bericht aangepast op 17 dec 2025 - 12:13 ]

Ekko schreef:
    Volgens mij heeft mijn psych vakantie nodig. Ik moet altijd woorden spellen tijdens de EMDR en vandaag kon ze niks nieuws meer verzinnen dus kwam ze op "ozewiezewoozewiezewoozie" uit. ACHTERSTEVOREN. (fish)

Sorry ik moest hier echt even om gniffelen 😂 had je überhaupt door welke schrijfwijze ze wilde? Want ja, oozewieze of ozewiese of ozewiezewoze, succes 😂 ik zie je brein al ingewikkelde berekeningen maken hahaha

Derks schreef:
    (...)

Sorry ik moest hier echt even om gniffelen 😂 had je überhaupt door welke schrijfwijze ze wilde? Want ja, oozewieze of ozewiese of ozewiezewoze, succes 😂 ik zie je brein al ingewikkelde berekeningen maken hahaha

Het voelde als een dictee met fantasiewoorden lol

Nu ik het woord zo zie staan valt het mee maar geloof me, als je moet proberen bij een gevoel te blijven èn naar voren en achter te stappen èn haar wild bewegende hand te volgen met je ogen èn dit woord achterstevoren te spellen dan is het echt PARCOUR :')

[ bericht aangepast op 17 dec 2025 - 12:14 ]

Ik heb nu dat liedje in mijn hoofd...

Oozewiezewooze wieze walla kristalglas Wies kristoozewiezewooze wieze wies wies Wies Wies

Er is ergens in mijn hoofd een vakje geopend, WAAROM KEN IK DIT

Derks schreef:
    Ik heb nu dat liedje in mijn hoofd...

Oozewiezewooze wieze walla kristalglas Wies kristoozewiezewooze wieze wies wies Wies Wies

Er is ergens in mijn hoofd een vakje geopend, WAAROM KEN IK DIT

NOU MAAR SAME

Dramatic

Renna schreef:
    (...)
    NOU MAAR SAME

Ik heb geen idee waar jullie het over hebben XD

Fucking fog-brained. Ik was zo goed bezig met het najagen van doelen en zat zo goed in mijn vel, alles ging lekker, tot alles werd omgegooid in oktober... Ik haat dat ik niet meer de focus heb die ik toen had en ik niet weet hoe the fuck ik die terug krijg. Het helpt ook niet dat ik de zon ook al zo'n 100 jaar niet meer heb gezien in dit grijze kloteweer.

[ bericht aangepast op 17 dec 2025 - 12:31 ]

hodie mecum eris in paradiso