• ~Zie de maan schijnt door de code, makkers staakt uw wild geraas
    'T heerlijk avondje komt al bijna, 't avondje van Sinterklaas...

Lieve users,

Over enkele dagen is het alweer zover, pakjesavond nadert met rasse schreden. En nu is het zo dat de Qrew recent uit betrouwbare bronnen heeft mogen vernemen dat de webadreswisseling is verwerkt in het Grote Boek, waardoor de enige echte Sinterklaas weer bij ons langs kan komen! Zijn jullie allemaal zoet geweest? (wbw)

In dit topic mogen alle leden van de site hun schoentje komen zetten. Deze zullen na pakjesavond allemaal gevuld worden met (denkbeeldig) snoepgoed—en vijf gelukkige leden zullen tussen de pepernoten ook tien credits in hun schoentje terugvinden! Deze leden zullen per willekeurige loting uitgekozen worden.

Doe jij ook mee?
    Plaats dan in dit topic een foto of een GIF van de allerbeste schoen. Die mag van het internet zijn gehaald, zelf gefotografeerd, getekend zijn of gephotoshopt: alle schoenen zijn hier welkom. We houden een mooie lijst bij voor Sinterklaas van wie er allemaal meedoet en zullen dan met zijn wijsheid (een online generator) vijf leden aanwijzen die wat extra's mogen vinden in hun schoentje. Dit is dus verder geen wedstrijd om wie de mooiste of leukste schoen heeft, iedereen maakt evenveel kans!

Uiteraard kan je maar één foto of gif per lid insturen. Meerdere accounts door eenzelfde lid worden niet toegestaan.
    De actie loopt tot 5 december, 23.59.

Klaar? Schoenzetten maar! *O*

Groetjes,
    De Qrew

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

[ I will always love you ]

Caution first, always. || FIYER0 > Lysander

Lysander schreef:

Ik wou dat dit echt was. En dan vooral met skischoenen

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Zaalvoetbalclub schreef:

LELLI KELLY SCHOENEN STAAN JE ZO GOED

De enige schoenen met magie én waar je GRATIS een haarclip met plastic glittersliertjes erbij krijgt.

Trauma's aan deze schoenen. TRAUMA'S zeg ik je. Ik ben zo enorm gepest geworden door deze schoenen.
    Lelly Kelly schoenen staan je verrot ik krijg de naam niet door mijn strot, oh yeah. *kinderen wijzen naar mij*
    Ik, Kelly, had een hekel aan die schoenen ;')

Ich liebe dich 27.12.23

Ohhh zo leuk dit (krul)

Life is a beautiful struggle