• ~Zie de maan schijnt door de code, makkers staakt uw wild geraas
    'T heerlijk avondje komt al bijna, 't avondje van Sinterklaas...

Lieve users,

Over enkele dagen is het alweer zover, pakjesavond nadert met rasse schreden. En nu is het zo dat de Qrew recent uit betrouwbare bronnen heeft mogen vernemen dat de webadreswisseling is verwerkt in het Grote Boek, waardoor de enige echte Sinterklaas weer bij ons langs kan komen! Zijn jullie allemaal zoet geweest? (wbw)

In dit topic mogen alle leden van de site hun schoentje komen zetten. Deze zullen na pakjesavond allemaal gevuld worden met (denkbeeldig) snoepgoed—en vijf gelukkige leden zullen tussen de pepernoten ook tien credits in hun schoentje terugvinden! Deze leden zullen per willekeurige loting uitgekozen worden.

Doe jij ook mee?
    Plaats dan in dit topic een foto of een GIF van de allerbeste schoen. Die mag van het internet zijn gehaald, zelf gefotografeerd, getekend zijn of gephotoshopt: alle schoenen zijn hier welkom. We houden een mooie lijst bij voor Sinterklaas van wie er allemaal meedoet en zullen dan met zijn wijsheid (een online generator) vijf leden aanwijzen die wat extra's mogen vinden in hun schoentje. Dit is dus verder geen wedstrijd om wie de mooiste of leukste schoen heeft, iedereen maakt evenveel kans!

Uiteraard kan je maar één foto of gif per lid insturen. Meerdere accounts door eenzelfde lid worden niet toegestaan.
    De actie loopt tot 5 december, 23.59.

Klaar? Schoenzetten maar! *O*

Groetjes,
    De Qrew

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Ekko schreef:
    (...)

That's perfect, thank yew 💅🏻

Happy to help (A)

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

Ik ben veel te moe om proberen ergens op te commenten (moet echt naar bed lololol) maar ik herinnerde me plots dat ik op Pinterest schoenen gesaved heb die op mijn echte schoenen lijken en dus hoef ik niet te missen mee te doen aan dit want ik had het haast geskipt wegens geen plaatje te weten

"I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."

I present to you all, de meest comfortabele schoenen die je aan kan doen:

Just kidding, they hurt ur feet like a bish, but they do be pretty en je kan er denk ik best wat snoepgoed in kwijt ^^

[ bericht aangepast op 3 dec 2025 - 7:57 ]

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Catmint schreef:
    I present to you all, de meest comfortabele schoenen die je aan kan doen:

Just kidding, they hurt ur feet like a bish, but they do be pretty en je kan er denk ik best wat snoepgoed in kwijt ^^

Ik heb hier het ruige zusje van:

DISCLAIMER: DIT PLAATJE DOET NIET MEE, WANT IK HEB MIJN MODESTEMPEL AL GEZET IN DIT TOPIC

Mijn brein breint zoals het breint.

LELLI KELLY SCHOENEN STAAN JE ZO GOED

De enige schoenen met magie én waar je GRATIS een haarclip met plastic glittersliertjes erbij krijgt.

Tijd voor koffie.

Zaalvoetbalclub schreef:

De enige schoenen met magie én waar je GRATIS een haarclip met plastic glittersliertjes erbij krijgt.

Oké wij hebben nu een relatiecrisis. Deze reclame was blijkbaar na mijn vriends tijd. He is old. 😮‍💨

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Ekko schreef:
    (...)

Oké wij hebben nu een relatiecrisis. Deze reclame was blijkbaar na mijn vriends tijd. He is old. 😮‍💨

Oh man, tijd voor hem om alsnog een paar Lelli Kelly schoenen te kopen hoor ik zo. Het is nooit te laat om jong te zijn.

Tijd voor koffie.

Zaalvoetbalclub schreef:
    (...)

Oh man, tijd voor hem om alsnog een paar Lelli Kelly schoenen te kopen hoor ik zo. Het is nooit te laat om jong te zijn.

Als ze die in maat 44 zouden verkopen zou hij ze dragen 😂😂😂

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Zaalvoetbalclub schreef:

de violent throwback die dit opleverde stond gelijke aan een stroke. ohmygod, ja

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Lol door de Lelly Kelly herinner ik mij weer mijn sneakers die ik had waar je dan op een knopje op de zijkant drukte met je andere voet en dan kwam er een wieltje uit en dan kom je zo heel cool een paar meter rollen

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

OMG JAAAA! IK BRN WEER 10 XD

Ik ga een schoen zoeken!

"I whisper 'what the fuck' to myself at least 50 times a day."

Ekko schreef:
    (...)

Als ze die in maat 44 zouden verkopen zou hij ze dragen 😂😂😂

Tbh, als ze ze in maat 40 zouden verkopen, zou ik ze dragen. I want them. Wij gingen vroeger gewoon naar Scapino.

Leodh schreef:
    (...)

de violent throwback die dit opleverde stond gelijke aan een stroke. ohmygod, ja

Het past ook oprecht goed, want toen ik nog in Mr. Sint geloofde, waren deze reclames op televisie. 😔🙏

Tijd voor koffie.

Caverna schreef:
    Lol door de Lelly Kelly herinner ik mij weer mijn sneakers die ik had waar je dan op een knopje op de zijkant drukte met je andere voet en dan kwam er een wieltje uit en dan kom je zo heel cool een paar meter rollen

The good old Heelys. Zijn nog steeds te koop! (Ook in volwassen maten)

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Ik neem deze voor de nostalgie.

O mia lost elan. Tu isag elythe.

Ich liebe dich 27.12.23