• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 6 nov 2025 - 21:15 ]

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Ekko schreef:
    PROcrastinating?

Sorry 😂 ik ben zo melig

Ga schrijven!! Je hebt nog 3 uur om je woordentotaal van de dag omhoog te gooien, go go go!

I love that u got my joke hahahahaha

OK OK WE GO GO GO

Dramatic

Ik moet dringend stoppen met een zin half te schrijven, dan 10 minuten iets anders te doen, om vervolgens terug mijn zin te schrijven zonder het eerste deel te herlezen. Wat een monsters van Frankensteiners.

Mijn brein breint zoals het breint.

Die gif in de beginpost? You want me dead Lieke? 😭

OT: so glad to be surrounded with people who feel like sunshine

Even the smallest can change the course of the future

Frodo schreef:
    Die gif in de beginpost? You want me dead Lieke? 😭

OT: so glad to be surrounded with people who feel like sunshine

I have no idea what you are talking about. All I did was renew the customary hug gif.

😌

Ik ontmoet echt de meest excentrieke mensen hier en ik geniet er zo onwijs van.

hodie mecum eris in paradiso

Ik heb weer eens ‘te veel hobbies en te weinig tijd’ crisis en wil eigenlijk al een aantal avonden op rij verdwijnen in m’n boek, maar ‘nee’ zeggen tegen je vrienden die vragen om mee te gamen is moeilijk want dadelijk zijn ze boos en/of teleurgesteld. (Niet dat ze dat zouden zijn, want deze mensen zijn familie, maar het brein breint waar het niet breinen kan.)

#woordkots

•

Durf ik een donderdagavond vrij te vragen? Dat is de vraag.
    Zou voor mijn mood wel helpen..

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

I want to be able to turn off my brain and emotions, ugh.

2 jaar lang gewoon normaal kunnen werken, zonder gekke vriendenpolitiek of schaakspelletjes op de werkvloer en nu word ik er wekelijks mee dood gegooid. Ik wil dit niet, ik wil gewoon die neutrale sfeer weer terug... Zo gek hoe een paar veranderingen zulke gevolgen mee kunnen brengen

Om de winterdip tegen te gaan maar even een andere username genomen.

•

Waarom staat er niet meer duidelijk in DUO dat dit geen studieschuld is. Dit was een prestatiebeurs, toch? . . . TOCH? 😭😭

Ekko schreef:
    Waarom staat er niet meer duidelijk in DUO dat dit geen studieschuld is. Dit was een prestatiebeurs, toch? . . . TOCH? 😭😭

Ik kan me vaag herinneren dat ik een vergelijkbare hartaanval had met mijn prestatiebeurs. Maar dit verdween eenmaal m'n diploma volledig geregistreerd was, dus hopelijk fixen ze het snel bij jou!

Dadelijk een sollicitatie... Het is dat het moet want ik kan geen zorg meer aan het bed geven maar het voelt zo dubbel...

"I whisper 'what the fuck' to myself at least 50 times a day."

My throat is on f i r e

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Leodh schreef:
    My throat is on f i r e

Protect the people.