• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

[Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

[ bericht aangepast op 3 sep 2025 - 22:07 ]

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Zin in witte chocolade maar het is of niks eten, of een hele reep en dan voel ik me na die tijd zo slecht :')

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Oh, dit wordt wat...

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Caverna schreef:
    Zin in witte chocolade maar het is of niks eten, of een hele reep en dan voel ik me na die tijd zo slecht :')

Bij de Aldi krijg je van die 5 pack mini repen van 40 gram per stuk. Voor mij echt een perfecte oplossing :Y)

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

SPECS schreef:
    (...)

Bij de Aldi krijg je van die 5 pack mini repen van 40 gram per stuk. Voor mij echt een perfecte oplossing :Y)

Dat wordt binnenkort een bezoekje aan de Aldi brengen :3

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Pff. Waarom kan ik niet mijn best me zijn hier en doe ik door twijfel en verlegenheid/wennen dingen verkeerd.. (Niet naar voren op het toneel gaan, door de Porto praten gedoe en met een lock iets waar ik wel aan dacht, maar niet vroeg. Maar het van de laser beam wist ik wel nog.)
    Na het avondeten gaat het beter, hoop ik.

[ bericht aangepast op 5 sep 2025 - 17:54 ]

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Good lord aaaah over drie weken heb ik een auto

surreal

Protect the people.

Ik realiseer me nu ineens hoe fijn het is om alleen "gewoon" werk-drama te hebben. Kleine akkefietjes, wat gemor tussen collega's en wat gedoe met rare diensten, maar geen grote dingen die ik mee naar huis hoef te nemen. In plaats van de (achteraf) letterlijke PTSS klachten die ik ontwikkelde tijdens mijn stage :')

Ik ruik alleen wel naar bier nu hm

[ bericht aangepast op 5 sep 2025 - 19:53 ]

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Schoolreisje was zo leuk vandaag, heerlijk om die kids te zien genieten – en een goede manier om te bonden met de klas. 🙏🏻

Mozes te paard blijkbaar was die nachtmerrie vannacht toch wat heftiger dan gedacht

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

are you even real???? omg 😳 how..... I can't believe you are even human

Don't walk. Run, you sheep, run.

De blauwe plekken van deze struikel.. En hopelijk heb ik maandag minder last van mijn polsen voor werk. xD

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

My toe hurts like hell. Ben serieus aan het twijfelen of het nu gebroken is of niet.

Nothing is impossible in my own powerful mind.

Ik wil eigenlijk gewoon thuisblijven, iets opzetten om te kijken en misschien wat schrijven of lezen... maar goed, ik heb honger.

Mijn brein breint zoals het breint.

blub

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Hdp, ik heb een kop vol snot te pakken 😭

Such a useless spell.