• Ik was degene die het laatste topic beëindigde, dus hier is het volgende topic (:

Zoals in de titel staat: post hier welk boek je het laatst gekocht of gelezen hebt.

[ bericht aangepast op 14 aug 2025 - 23:39 ]

"I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."

Geleend:
    Alchemised by SenLinYu

SO EXCITED FOR THIS ONE

"I whisper 'what the fuck' to myself at least 50 times a day."

Gelezen — Dante Drago en de kinderen van Choefoe — Johan Vandervelde — ☆☆☆☆+

Every villain is a hero in his own mind.

Gelezen: King of Obsession by Jessica Jude — 3.5 out of 5 stars — ARC

O mia lost elan. Tu isag elythe.

Gelezen: Powerless van Lauren Roberts

Up next: Reckless van Lauren Roberts

We continue the fight en noemen het 'research naar hoe je niet mee moet gaan in hypes en het bijna copy paste maakt.

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Catmint schreef:

We continue the fight en noemen het 'research naar hoe je niet mee moet gaan in hypes en het bijna copy paste maakt.
    Ik heb enkele weken geleden deze serie afgeluisterd (go Storytel) en blijf het nog steeds verbazingwekkend vinden dat een serie van 3 boeken en 2 novella's me in de dunste novella heeft weten te raken, maar voor de rest absoluut niet. (':

Paracosmoses schreef:
    (...) Ik heb enkele weken geleden deze serie afgeluisterd (go Storytel) en blijf het nog steeds verbazingwekkend vinden dat een serie van 3 boeken en 2 novella's me in de dunste novella heeft weten te raken, maar voor de rest absoluut niet. (':

Ik heb Red Queen al gelezen dus voor mij is het echt zo'n grote rip-off van die serie gecombineerd met The Hunger Games, Fourth Wing en ACOTAR elementen,
    en ik ergerde me echt dood aan de hoeveelheid herhaling over hoe gek en onmogelijk hun aantrekkingskracht tot elkaar was en dat zij geen powers heeft en ze de king haat omdat hij haar vader heeft vermoord

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Catmint schreef:
    (...)

Ik heb Red Queen al gelezen dus voor mij is het echt zo'n grote rip-off van die serie gecombineerd met The Hunger Games, Fourth Wing en ACOTAR elementen,
    en ik ergerde me echt dood aan de hoeveelheid herhaling over hoe gek en onmogelijk hun aantrekkingskracht tot elkaar was en dat zij geen powers heeft en ze de king haat omdat hij haar vader heeft vermoord
    Wat onder je spoiler staat is basically de volledige samenvatting van de drie hoofdboeken van de serie. 😂

Catmint schreef:

Ik heb zoveel haat voor deze boeken :')

Gelezen: House of Sky and Breath
    Aan het lezen: House of Flame and Shadow
    Het heeft twee boeken geduurd maar ik snap eindelijk waarom zoveel mensen de Crescent City-reeks aanraden!

Even the smallest can change the course of the future

Gelezen: A Dark and Drowning Tide

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Gelezen: One Golden Summer by Carley Fortune — 3.25 out of 5 stars

Gelezen — Monstervlucht — Jennifer Killick — ☆☆☆☆

Every villain is a hero in his own mind.

Gelezen: Lover Girl by Nicole Sellew — 1 out of 5 stars — ARC

Vandaag de boekwinkel binnengewandeld en kon het uiteraard niet laten twee boeken mee te nemen die ik al een tijdje op het oog heb!

Victor Hugo - The Hunchback of Notre Dame
    George Orwell - Animal Farm

hodie mecum eris in paradiso

Gelezen: De vrouw op zolder van Freida McFadden

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

Gelezen: Misschien is dit chemie by Rani De Vadder & Valerie Vaes — 3 out of 5 stars