• Ik voel mij abnormaal sociaal en onverschrokken vandaag en durf nu dus ineens de hele grootse enge taak van topics openen over nutteloze dingen uit te voeren. Ik ben afgelopen jaar verhuisd, en in het ronddwalen in tweedehandswinkels heb ik een hoop spullen gevonden die ik nu even wil showen aan iedereen omdat ze cool zijn.
    Verder is er nog niks van mijn kamer inrichten en muren schilderen gekomen wegens het feit dat zowel mijn moeder als ik chronisch aandoeningen hebben (ik C-PTSS met psychosomatische klachten, zij reumatische artrose) en maar weinig kunnen klussen, dus is de muur nu half een hele lelijke kleur die ik eerst dacht mooi te vinden, maar negeer dat even.

Mijn collectie met ✨ dingetjes ✨ dusver (een deel in ieder geval want ik heb veel teveel):

Een typemachine:

Deze ton die ik als vuilnisbak wilde gebruiken (met zak enzo erin):

Deze scheepsklok die het niet meer doet maar dat is onbelangrijk:

Twee voorbeelden van doosjes, al heb ik er nog veel meer want uhhh ik vergeet soms dat ik er geen plek voor zou kunnen hebben:

Een kan (één voorbeeld van decoratieve shit die ik ergens wil gebruiken uit velen):

Deze print met super mooie omlijsting:

Terwijl ik dit aan het schrijven ben kom ik erachter dat veel van mijn foto's niet verstuurd zijn naar mezelf via mijn exclusieve Whatsapp groep met alleen mezelf dus stel je voor dat er vijf minuten wachten zit tussen de foto's hierboven en degenen hieronder als je met me mee durft te voelen (cat)

Ok dit domme volgens mij niet werkende weervoorspelmeter ding iets maar ik houd van overal klok achtige shapes om me heen te hebben die het allemaal niet doen blijkbaar

Deze wazige foto van dit kastje en wat erop staat (ik moet nog wat in het fotolijstje stoppen, if anyone has ideas on what I should ominously seem to worship to scare off visitors, let me know):

De preview werkt ondertussen niet dus ik heb geen idee of ik de goede links in de plaatjes zet maar dat is onbelangrijk

Mijn coole stoel met een goede blik op de lelijke muur kleur (ooit verf ik de muren donkerrood om een andere vibe te forceren, geen idee of ik al mijn spullen daarbij kan inrichten maar dat maakt niet uit, ik heb waarschijnlijk toch al teveel want ik heb een tweedehandse winkel koop probleem, I want gothic castle vibes)

Deze vissen die ik wilde ophangen toen ik nog niet wist wat ik wilde doen met mijn kamer want ik was impulsief, but Idk, they're still cute (en een mini bedienblad ding dat je nauwelijks kan zien) (ik ben te lui ze uit elkaar te halen sorry jongens)

Dit ophangbord waarbij ik nog over de blaadjes heen wilde schilderen omdat ik ze te fel vind, maar ik zie potentieel, idk (geen idee of dit nog op het schema staat met een donkerrode muur, maar misschien werkt het als de groene achtergrond ook over geschilderd is? Geen idee) (ik houd van druiven want ze doen me denken aan Dionysus)

De écht coole dingen kan ik momenteel niet fotograferen want ze staan opgeborgen op plekken waar je ze niet goed kan zien (we moeten wachten tot iemand met werkende spieren helpt ze mijn kamer in te tillen, na al het verven), maar hier zijn Pinterest plaatjes die er erg veel op lijken want ik wil erover opscheppen.

Als eerst hebben we een floorlength mirror die vrij veel op een combinatie van deze spiegels lijkt:

(De vorm lijkt meer op het eerste plaatje, maar het is aan de bovenkant versierd met allemaal uitgesneden bloemen die meer op het tweede plaatje lijken qua bewerking)

Een bureau dat hier wat op lijkt:

En ik deeenk dat ik zij die dit tot het einde lezen nu verlos van mijn eindeloze getyp. Momenteel is mijn kamer ingericht door mijn depressie en hij is niet zo'n goede interior designer, dus is het echt gewoon een rotzooi, maar zodra ik aan weer wat actiefs doen toe kom (hopelijk dit jaar) wil ik hem inrichten, dus misschien verschijn ik dan weer om jullie te laten staren naar foto's van meer dan enkel zielig potentieel voor iets groots.

Als anderen graag nog kringloopvondsten hier delen is dat volledig welkom want ik houd van mensen stalken. Oftewel, spam me dood ermee. Nu zal ik weer gaan hahahaha

Ik hoop dat dit het juiste subforum is om hierover op te posten - zo niet, verplaats het gerust

"I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."

Whahahaha wat een heerlijk topic <3 ik voel je potentieel, zeker die spiegel!!! En dat bureau? Suupervet :3 Ik heb bij mijn ouders een ouderwetse kledingkast staan die ik samen met m'n vader bij de kringloop heb gehaald toen ik zeven was ofzo. Mijn moeder vindt het een onding, maar ik was (en ben!) helemaal fan, lol. Mijn vader ook x) Op een gegeven moment ruilde ik met mijn zusje van kamer en toen was ie "te zwaar en te moeilijk om te verplaatsen" en was ik hem jaren tot mijn spijt aan haar kwijt, tot zíj van kamer wisselde en dat ding ineens wel weer meekon naar beneden (cat) Maarr, joke's on her; sinds ik uit huis ben is zij weer naar de zolder verhuisd (volg je het nog?) en de KAST IS BLIJVEN STAAN in de kleinste kamer van het huis, ergo, mijn kamer, als ik thuis ben. so all that's well ends well :Y)

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Leodh schreef:
    Whahahaha wat een heerlijk topic <3 ik voel je potentieel, zeker die spiegel!!! En dat bureau? Suupervet :3 Ik heb bij mijn ouders een ouderwetse kledingkast staan die ik samen met m'n vader bij de kringloop heb gehaald toen ik zeven was ofzo. Mijn moeder vindt het een onding, maar ik was (en ben!) helemaal fan, lol. Mijn vader ook x) Op een gegeven moment ruilde ik met mijn zusje van kamer en toen was ie "te zwaar en te moeilijk om te verplaatsen" en was ik hem jaren tot mijn spijt aan haar kwijt, tot zíj van kamer wisselde en dat ding ineens wel weer meekon naar beneden (cat) Maarr, joke's on her; sinds ik uit huis ben is zij weer naar de zolder verhuisd (volg je het nog?) en de KAST IS BLIJVEN STAAN in de kleinste kamer van het huis, ergo, mijn kamer, als ik thuis ben. so all that's well ends well :Y)

LAAT MIJ DE KAST ZIEN ZODRA JE THUIS BEZOEKT

"I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."

🫡🫡🫡 Aye sir!

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

oh woow dit zijn exht goede vondsten!!
    ben beetje jaloers want onze kringloop heeft altijd zelfde troep 😭

--

Oh wauw wat een toffe dingen allemaal! Ik heb geen leuke kringlopen in de buurt helaas, toen ik nog bij m'n ouders woonde hadden we er eentje om de hoek, al kwam ik meestal niet verder dan de tweehands boeken. XD

Every villain is a hero in his own mind.

Wat een leuke dingen! Vooral de vissen zijn mijn favoriet (: super tof

Even the smallest can change the course of the future

Oeeehhh altijd liefde voor kringloop-loot!! I see your vision, hopelijk gaat het leven snel weer een beetje bergopwaarts zodat je aan inrichten toekomt ✨️

Ik heb een tijdje terug een soort koffertje/schatkist gescoord bij de kringloop bij ons, ook een beetje in dezelfde stijl! Bewaar er nu kaarten en brieven in. Ohja en een vintage cameratas waar ik mijn polaroidprinter in bewaar! Binnenkort maar weer eens speuren of ze weer nieuwe goodies hebben heheheh

Dramatic