•       Lucht je Hart

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic:
          professionele hulpverlening

[ bericht aangepast op 9 aug 2025 - 18:41 ]

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

Lay-out even geleend van het vorige topic, aanpassingen doe ik misschien later nog (bloos)

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

moe. that's it. gewoon een beetje moe.

"Nice is different than good." SCORPlO > RPNZL

Lekker gebarbecued met z’n allen, nu kijken naar de luchtballonnen en zometeen lezen met een biertje – gouden zaterdag dit.

De bovenburen hebben een feest en bonzen al uren nonstop hun appartement door, leuk man.
    Ga straks maar een stuk autorijden of zo.

Caution first, always. || FIYER0 > Lysander

Voor het eerst in twee jaar tijd gaan we geïrriteerd slapen. Net vroeg je nog wat er was, maar door m’n onvermogen tot communiceren over complexe gevoelens antwoord ik simpelweg met ‘niks’. Nu slaap jij. En ik kan alleen maar naar het plafond liggen staren. En dat om zoiets stoms. Omdat mijn brein het niet kan verwerken.
    And my ‘tism is ‘tisming.

Burnout and dysphoria really made my daily outfits go from Howl from Howl’s Moving Castle to Adam Sandler I’m cryinggggg I’m not even getting checked for alcohol anymore at the supermarket they’re just like “that person looks so miserable and poorly dressed they can only be an adult” or something sobbing

"I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."

Gisteren verlaat verjaardag gevierd met allemaal topmensen (en wat bleek, allemaal (ex-)Q'ers) <3

Protect the people.

Ik heb zo’n ongelofelijk geluk met jou. 💛

Te veel negativiteit is ook niet goed voor me pff. Ik wil veel te veel alles en iedereen helpen

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Ik wil echt we graag een jaartje proberen, maar dan ben ik meteen 3 keer in de week bezet... en ik heb al 2 keer volleybal.

Mijn brein breint zoals het breint.

Ik wil zo graag gaan studeren en mijn kledingkast weer opbouwen en op hormonen gaan om daar weer mee te beginnen en naar de tandarts voor mijn kaakoperatie maar in resultaat lig ik iedere dag na lunch te koken weer op bed omdat alles zoveel pijn doet en ik struggle me überhaupt staan voor een paar uur blegh. En dan heb ik weer overal ontstekingen en migraines. Ik haat dat mijn PTSS mijn lichaam zo sloopt ik haat het dit is Hel ik wil weer met mijn vrienden afspreken maar ik kan niet want ik heb 14 uur slaap per dag nodig for some reason

"I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."

Omfg the way this dude looked like my FC is wild

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Twee feestjes in het verre Groningen gisteren. Heerlijk dagje! 🖤

hodie mecum eris in paradiso

Lieve vriendinnen <3

Omnia mutantur, nihil interit

Even 33 e-books gehaald op Amazon voor het legendarische bedrag van: €0

"Nice is different than good." SCORPlO > RPNZL